دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نکته هایی برای جلوگیری از پیری پوست

وجود آب کافی در بدن اندامهای داخلی را مرطوب نگاه داشته و عملکرد آنها را در شرایط خوب حفظ می کند. علاوه بر این آب می تواند به کارکرد راحت سیستم هاضمه کمک کند و ناهنجاریهای شکمی را متوقف کند. همچنین نوشیدن آب کافی در داشتن ظاهر انعطاف پذیر، شفاف و مرطوب پوست موثر است.

پیری در انسان اشاره به فرآیند چند بعدی تغییر فیزیکی ، روان شناسی و اجتماعی دارد

برخی از ابعاد پیری طی زمان رشد می کند و برخی از آن کاهش می یابد. در این فرآیند ممکن است زمان عکس العمل انسان کاهش یابد اما حکمت وی نسبت به رویدادها افزایش می یابد.

ماسک گیاهی

پیری ممکن است جدا از بعد فیزیکی و ظاهری ابعاد مطلوبی هم داشته باشد بنابراین توجه به توصیه هایی که در راستای جوان ماندن و کند شدن روند پیری ظاهری ارائه می شود باید مورد توجه قرار گیرد.

نوشیدن آب فراوان

بدن انسان از ۶۰ درصد آب تشکیل شده است؛ اما امورات روزمره این منبع ارزشمند را خالی می کند، در نتیجه نیاز به پر کردن آن وجود دارد. نوشیدن دست کم ۸ لیوان آب در روز مسئله ای است که مورد توصیه بسیاری از پزشکان قرار گرفته است.

وجود آب کافی در بدن اندامهای داخلی را مرطوب نگاه داشته و عملکرد آنها را در شرایط خوب حفظ می کند. علاوه بر این آب می تواند به کارکرد راحت سیستم هاضمه کمک کند و ناهنجاریهای شکمی را متوقف کند. همچنین نوشیدن آب کافی در داشتن ظاهر انعطاف پذیر، شفاف و مرطوب پوست موثر است.

    
استرس زندگی خود را کاهش دهید

هر فرد در زندگی خود دچار استرس می شود، اما باید یاد گرفت که این استرس را چگونه مدیریت کرد، این مدیریت به معنای یافتن راهی برای بهتر زندگی کردن خواهد بود.

تحقیقات نشان می دهد که استرس ذهنی فرآیند پیری را سرعت می بخشد. وقتی که در زندگی خود تنش یا استرس دارید، به تبع تعادل طبیعی بدن را از دست خواهید داد که این امر به نوبه خود موجب آسیب به ترشح هورمونهای بدن، ترمیم سلولی و تولید کلاژن می شود.

در چنین مواقعی می توانید توجه خود را به کارهای دیگری چون ورزش کردن معطوف کنید تا میزان استرس شما کاهش یابد. انجام یوگا، تنفس عمیق و تمرکز ذهنی می تواند استرس را کاسته، اکسیژن و جریان خود را افزایش داده و سطح انرژی بدن را ارتقاء دهد.

ماسک میوه ای روی صورتتان بگذارید

Skin fruit mask2

ماسک صورتتان را از میوه هایی که دوست دارید تأمین کنید؛ چرا که هر کدام از آنها تأثیر متفاوتی روی سلولهای پوست دارند.

برای مثال ماسک صورت توت فرنگی که دارای بتا کاروتن فراوان و ویتامین A است می تواند به بازسازی کلاژن کمک کند. آلوئه ورا طبیعی یکی دیگر از بهترین راه حل های خانگی برای ضد پیری است که موجب می شود از شر خطوط چهره و چروکها رها شده و روند پیری را به طور طبیعی درمان کنید. این محصول مراقبت از پوست کاملا طبیعی، نرم و درمان کننده است که می توان آن را با سایر درمانها نیز ترکیب کرد.

مرتب ورزش کنید

ورزش یک گام جدایی ناپذیر در تمام رژیمهای مراقبت از پوست است. همزمان با افزایش سن، بهبود سلامت جسمانی به حفظ انسان در مقابل مشکلات قلبی کمک کرده و موجب می شود که جوان تر بمانید و احساس جوانی کنید، در این راستا ورزش جسمانی به حفظ نیروی عضلانی و انعطاف پذیری آن کمک می کند.

ورزش جریان خون را در تمام بدن ارتقا می دهد که این امر به سلامت مغز کمک می کند. یک راه متعارف برای انجام ورزش مورد نیاز پیاده روی است. پیاده روی یک فعالیت عالی قلبی عروقی است که در طولانی شدن عمر نیز موثر است.

دنبال کردن یک رژیم سالم

برای کند کردن روند پیری باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید که اکثر آن را میوه ها و سبزیها تشکیل دهند. از گوشت به ترتیب قرمز تا سفید دور بمانید. به این معنا که پرهیز از گوشت قرمز نسبت به غذاهای دریایی دارای اولویت است. با نان سفید خداحافظی کنید و به محصولاتی روی آورید که از غلات کامل تهیه شده اند.

میوه ها و سبزیها آنتی اکسیدانهای حیاتی برای بدن فراهم می کند که می تواند با رادیکالهای آزاد که خود عامل بیماریهای مرتبط با سن است مبارزه کند.

خوردن غذای سالم به ظاهر و احساس درونی بهتر کمک می کند و انرژی بسیاری برای انجام کارهایی که دوست دارید برایتان باقی می گذارد.

 

 

 

 

 

يكي از ميوه هاي ارزشمند پائيزي ازگيل است كه سرشار از ويتامين هاي a، b، c بوده كه از طبيعتي سرد و خشك سرچشمه مي گيرد و از طعمي شيرين و در برخي مواقع گس برخودرار است.

 

 

 

خواص ناگفتني از پرخاصيت ترين ميوه پائيزي خواص دارويي ميوه پائيزي را از الان بدانيد ازگيل ميوه اي موثر براي تقويت ورم التهاب معده است كه در اواخر پائيز برداشت مي شود.

 

 

 

مرتضي صفوي ، يكي از ميوه هاي ارزشمند پائيزي ازگيل است كه سرشار از ويتامين هاي a، b، c بوده كه از طبيعتي سرد و خشك سرچشمه مي گيرد و از طعمي شيرين و در برخي مواقع گس برخودرار است. 

 

 

 

وي در ادامه گفت: افرادي كه التهاب و ورم معده دارند مي توانند براي بهبود بخشيدن بيماري خود ازگيل استفاده كنند چرا كه در رفع اين بيماري بسيار موثر است. 

 

 

 

صفوي افزود: اين ميوه با ارزش سرشار از هيدرو كربن هاي مفيد است كه در تقويت اعصاب تأثير مثبت مي گذارد چرا كه موجب ايجاد آرامش در فرد مي شود.   

 

 

 

وي خاطرنشان كرد: افرادي كه از درد و خونريزي هاي داخلي رنج مي برند بهتر است از ميوه ازگيل استفاده كنند چرا كه از قابليت تسکين دهنده بالايي برخوردار است.
 
 
فلزاتی مانند سرب و مس می‌توانند از طریق زهکشی زمین‌های زراعی یا پساب‌های صنعتی به خاک و منابع آب شرب وارد شده و سلامتی انسان و دیگر جانداران را به خطر بیندازند.
 
تنها استفاده‌ای که اغلب ما از پوست موز سراغ داریم به فیلم‌های کمدی و زمین‌خوردن بازیگران مربوط می‌شود؛ اما محققان نشان داده‌اند، پوست این میوه درون آب به تصفیه‌کننده‌ای تبدیل می‌شود که از تمامی تصفیه‌کننده‌های شیمیایی شناخته‌ شده، به مراتب مؤثرتر و کم‌خطرتر است.
 
فلزاتی مانند سرب و مس می‌توانند از طریق زهکشی زمین‌های زراعی یا پساب‌های صنعتی به خاک و منابع آب شرب وارد شده و سلامتی انسان و دیگر جانداران را به خطر بیندازند. به عنوان مثال اثر مخرب سرب بر مغز و سیستم عصبی تأیید شده است.
 
در حال حاضر برای تصفیه آب و حذف فلزات سنگین از آن از موادی مانند اکسیدسیلیسیوم، سلولز و یا اکسیدآلومینیوم استفاده می‌شود. این شیوه جذب فلزات سنگین از آب پرهزینه است و عوارض جانبی بالقوه‌ای دارد که از حضور اسیدهای متعدد در گروه‌هایی مانند کربوکسیلیک و فنلیک که برای انجام این فرایند لازم هستند، ناشی می‌شود.
 
گوستاو کاسترو، محقق مؤسسه علوم زیستی Botucatu در برزیل و یکی از اعضای این تحقیق می‌گوید: «به نظر می‌رسد استفاده از پوست موز، راه حل مؤثر و بی‌خطری باشد».
 
به گزارش نشنال جئوگرافی، او و همکارانش برای انجام این مطالعه پوست موز را خشک و خرد کرده‌اند و آنرا درون محفظه‌هایی از آب با تراکم بالای فلزات سنگین ریخته‌اند. روش دیگری نیز به‌کارگرفته‌شده که تهیه فیلتر از این پوست‌های خشک شده و عبور جریان آب از میان آن بوده است.
 
جالبست بدانید هر دو روش موفقیت‌آمیز بوده‌اند و پوست موز توانسته بهتر از تصفیه‌کننده‌های شیمیایی فلزات سنگین را از آب جدا کند و در خود نگهدارد.
 
 
مضرات عجیب جلوی آینه ایستادن!
 
  



بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد توجه زیاد به زیبایی و زیاد نگاه کردن تصویر خود در آیینه برای افزایش آراستگی باعث افسردگی و بروز هیجانات نامطلوب در فرد می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی 2000 داوطلب زن و مرد دریافتند افرادی که اهمیت و توجه زیادی به سلامتی خود دارند بیشتر در معرض افسردگی هستند این افراد انگیزه خود را برای پرورش روح و جسم خود از دست می‌دهند و تنها به زیبایی ظاهری اهمیت می‌دهند.

 بررسی‌ها نشان می‌دهند توجه به ظاهر و زیبایی نباید بیش از حدی باشد که فرد را دچار دغدغه کند و از زندگی خود به خاطر افزایش زیبایی‌اش بگذرد.

نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد آینه از وسایلی است که باعث می‌شود فرد دچار افسردگی‌های مزمن شود و سلامتی‌اش به خطر بیفتد و هنگامی که فرد روبروی آینه می‌ایستد و تصویر خودش را در آینه می‌بیند امواجی از مغز ساطع شده که این امواج خود به خود باعث بروز افکار منفی می‌شوند.
   
  
 
تماشای بیش از حد تلویزیون باعث کاهش ورزش در پسران و به نسبت بسیار بیشتر در دختران می شود.
 
دانشمندان به تازگی دریافته اند که تماشای بیش از حد تلویزیون می تواند باعث تخریب اعتماد به نفس و بروز افسردگی در کودکان خردسال شود.
 
تماشای بیش از حد تلویزیون باعث کاهش ورزش در پسران و به نسبت بسیار بیشتر در دختران می شود. 
 
گفتنی است علاوه بر تماشای طولانی مدت تلویزیون کار کردن با کامپیوتر و همینطور انجام بازی های تصویری با وسایل چند رسانه ای به مدت زیاد نیز می تواند همان اثر تخریبی را بر شخصیت کودکان و نیز افت شاخص های سلامتی آنها داشته باشد. 
 
بررسی ها نشان می دهند تماشای بیش از حد تلویزیون باعث کاهش حس شادی در کودکان می شود. 
 
دانشمندان با مطالعه دريافتند کودکانی که به طور متوسط 6 ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون، کار با رایانه و یا بازی های چند رسانه ای می کنند نسبت به سایر کودکان هم سن خود دارای قد کوتاهتر و وزن بیشتر هستند. 
 
پزشکان والدین را به نظارت بیشتر بر کودکان خود در زمینه های رژیم غذایی ساعات تماشای تلویزیونی و انجام ورزش منظم توصیه می کنند. 
 
نکته: کاهش اعتماد به نفس در اثر تماشای تلویزیون به علت کم کردن فعالیت های اجتماعی در کودکان رخ می دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:44 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 991
بازدید کل : 28457
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )