دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
موز های سیاه معجزه می کنند!

هیچ می دانستید همان موزهایی که بعد از یک روز ماندن در یخچال سیاه می شوند و شما از پذیرایی میهمانان با آنها ،خجالت زده می شوید ، دارای خاصیتی است که سلول های سرطانی را می کشد و هر چقدر سیاه تر هم شده باشد این خاصیت را بیشتر دارد ؟

 

به گزارش بي باك، یقینا موزهایی را دیده اید که دانه های سیاهی بر روی پوست آن بوده، شاید حس خوشایندی نسبت به این موضوع نداشته اید.
 
خواص موز موثر:
 
در ترک سیگار

بهبودتوانایی ذهنی

بهبودخارش ناشی از نیش حشرات

جلوگیری از کم خونی

بهبود سلامت استخوان ها

کاهش افسردگیIMG10273388

کاهش بیماری های قلبی و فشار خون

موثر در درمان زخم معده

موز از نظر طب قدیم ایران معتدل است و خون را غلیظ می کند . موز انرژی زیادی دارد و چون نرم هست غذای خوبی برای کودکان و اشخاص مسن محسوب می شود.بدلیل داشتن پتاسیم زیاد ضد سرطان بوده و غذای خوبی برای ماهیچه ها می باشد. موز ملین بوده و همچنین و به عنوان درمان اسهال و اسهال خونی کاربرد دارد. موز خونساز است بنابراین اشخاص لاغر و کم خون حتما باید موز بخورند. موز تقویت کننده معده و نیروی جنسی است. موز درمان زخم معده و روده می باشد. گرد موز همچنین داروی خوبی برای پائین آوردن کلسترول است.

 هیچ می دانستید همان موزهایی که بعد از یک روز ماندن در یخچال سیاه می شوند و شما از پذیرایی میهمانان با آنها ،خجالت زده می شوید ، دارای خاصیتی است که سلول های سرطانی را می کشد و هر چقدر سیاه تر هم شده باشد این خاصیت را بیشتر دارد ؟

 پس از این به بعد موزهای خیلی رسیده و نرم را که پر از لکه های تیره هستند و اگر به هر کسی آنها را تعارف کنید نوعی توهین حساب می شود ،دور نریزید زیرا آخرین تحقیقات دانشمندان ژاپنی نشان می دهد که موزهای له شده و سیاه دارای ماده معجزه آسای تی – ان – اف است که قدرت مبارزه با سلول های سرطانی و از بین بردن آنها را دارند و هر چقدر موز رسیده تر و سیاه تر باشد بیشتر دارای این ماده است.

بر اساس تحقیقات دانشمندان ژاپنی در میان میوه هایی که خاصیت ضد سرطان دارند مثل انگور – سیب – هندوانه – آناناس – گلابی – و خرمالو، موز خاصیت بیشتری در افزایش گلبول های سفید و قوی کردن سیستم ایمنی بدن و شکست دادن سلول های سرطانی دارد زیرا میزان ماده تی – ان – اف در موزهای رسیده از میوه های دیگر بیشتر است .

 از این به بعد موزهای زرد و شاداب را نخورید و صبر کنید تا سیاه و پژمرده شوند آنوقت آنها را بخورید زیرا موز رسیده هشت برابر بیشتر از موز نرسیده تی – ان – اف دارد به عبارت دیگر هشت برابر بیشتر خاصیت ضد سرطان دارد . دانشمندان ژاپنی خوردن یک موز را در روز توصیه می کنند.
 
 
 
يافته هاي جديد دانشمندان نشان مي دهد، كهير بيماري مزمن پوستي است كه به دنبال استفاده طولاني مدت از لپ تاپ به وجود مي آيد.
 
يافته هاي جديد دانشمندان نشان مي دهد، كهير بيماري مزمن پوستي است كه به دنبال استفاده طولاني مدت از لپ تاپ به وجود مي آيد.
 
لپ تاپ آسيب هاي جدي زيادي به پوست وارد مي كند و عارضه هاي پوستي زيادي را به وجود مي آورد. 
 
گفتني است، لپ تاپ حساسيت زاست و در فضاي ميان بافتي در پوست باعث ايجاد كهير مي شود. 
 
لپ تاپ باعث خارش و ايجاد حساسيت در بدن مي شود و باعث گشاد شدن رگ ها نيز مي شود. 
 
چون لپ تاپ ها بيشتر با محيط و خصوصاً دست ها در تماس هستند، خيلي زود كثيف مي شوند و منبع آلودگي ميكروب ها به شمار مي روند. 
 
پزشكان توصيه مي كنند حتماً لپ تاپ را هفته اي يك بار با محصول ضد عفوني تميز كنيد تا باعث به وجود آمدن مشكلات پوستي نشود.
 
نخ دندان به کشف زود هنگام پوسیدگی‌ها کمک می‌کند
 
یک دندانپزشک گفت: پاره شدن نخ دندان یا بو گرفتن آن هنگام نخ کشیدن سطوح بین دندانی، موجب کشف زود هنگام و به موقع پوسیدگی‌های دندان می‌شود.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از فارسمصطفی فاطمی ،‌ اظهار داشت: هدف کلی ما در استفاده از وسایل حفاظتی بهداشت دهان و دندان، حذف مواد غذایی و پلاک میکروبی از سطوح دهان، دندان و زبان است.

این دندانپزشک گفت: مسواک به تنهایی قادر به تمیز کردن همه سطوح دندان نیست و سطوح بین دندانی فقط با نخ دندان امکان تمیز شدن دارند لذا استفاده مداوم و منظم از نخ دندان در همه حالت توصیه می‌شود.

 


عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی ادامه داد: استفاده از نخ دندان باعث می‌شود تا از پوسیدگی‌های بین دندانی که اغلب تا مراحل پیشرفته با ایجاد علایم و ناراحتی پنهان می‌ماند جلوگیری شود.

این دندانپزشک تصریح کرد: از سوی دیگر پاره شدن نخ دندان یا بو گرفتن آن هنگام نخ کشیدن سطوح بین دندانی، موجب کشف زود هنگام و به موقع این گونه پوسیدگی‌ها خواهد شد.

وی تأکید کرد: هدف از کشیدن نخ دندان، پاک کردن سطوح دندان نیست. این کار نباید با شدتی انجام شود که به آسیب لثه و جراحت آن منجر شود.
   
بفرمایید چای سبز با خواص شگفت انگیز

بهترین خبر برای 170 میلیون نفری که در دنیا به هپاتیت C مبتلا هستند این است که ...

 

به گزارش بي باك، بهترین خبر برای 170 میلیون نفری که در دنیا به هپاتیت C مبتلا هستند این است که نوشیدن یک فنجان چای سبز می‌تواند در مقابله با این بیماری بسیار موثر باشد. نوشیدنی‌هایی مثل چای سبز به دلیل داشتن موادي از خانواده فلاونوئیدها از ورود ویروس هپاتیت C به سلول‌های کبد جلوگیری می‌کنند.
 
 این می‌تواند به بسیاری از بیمارانی که درمان‌های معمول برای آنها موثر نبوده یا در اثر ابتلا به این بیماری نیازمند پیوند کبد هستند و همچنین به افراد مستعد ابتلای مجدد و عود این بیماری کمک کند. البته یادتان باشد که این تنها یکی از چندین خاصیت چای سبز است که به تازگی توسط محققان يافت شده است.  پس همین حالا یک قوری چای سبز برای خودتان دم کنید و در ادامه این مطلب را هم که راجع به خواص دیگر این نوشیدنی معجزه‌گر در حیطه سلامت است، بخوانید. 

آرتروز یا سایر بیماری‌های مفاصل: 
 
بر اساس نتایج یکسری تحقیقات در کانادا نوشیدن یک فنجان چای سبز در روز به سلامت مفاصل کمک کرده و از ابتلا به آرتروز و سایر بیماری‌های مفصلی جلوگیری می‌کند. 
 
اضافه وزن: 
 
نوشیدن یک فنجان چای سبز قبل از ورزش به سوختن چربی‌ها در بدن کمک می‌کند. همچنین مطالعات نشان می‌دهند کافئین هم  با آزاد کردن اسیدهای چرب باعث سریع‌تر سوختن چربی در بدن می‌شود. همچنین وجود آنتی‌اکسیدان‌ها همراه با کافئین در چای سبز به کالری‌سوزی کمک می‌کند. 
 
کلسترول و فشارخون بالا:
 
مطالعات متعدد نشان داده با نوشیدن 3 فنجان چای سبز می‌توانید کلسترول و فشارخون خود را به میزان زیادی پایین بياوريد. 
 
 
آلرژی:
 
 بله، اصلا تعجب نکنید دانشمندان ژاپنی به این نتیجه رسیده‌اند که چای سبز به دلیل داشتن ترکیبی به نام EGCG  (همان ترکیبی که به درمان هپاتیت C نیز کمک می‌کند) مانع از بروز آلرژی در مواجهه با مواد آلرژی‌زایی مثل گرده، موی حیوانات و گرد و خاک می‌شود. 

بیماری قلبی و سرطان:
 
 مطالعات نشان می‌دهد که چای سبز به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های قوی خطر ابتلا به سرطان‌های ریه، پروستات و پوست، حمله قلبی و سکته مغزی را کاهش می‌دهد. برای تاثیر بیشتر می‌توانید کمی لیموي تازه به چای سبزتان اضافه کنید. برخلاف تصور بعضی افراد ویتامین C موجود در لیمو باعث جذب بیشتر آنتی‌اکسیدان‌ها در بدن می‌شود. 

این نوشیدنی گیاهی را از دست ندهید
 
این مطلب در مورد 3 نوشیدنی گیاهی  است که برای حفظ سلامت توصیه می‌شود:
 
درست است که چای سبز به دلیل داشتن خواص زیاد به تازگی محبوب شده است اما تحقیقات اخیر نشان می‌دهد ممکن است به زودی نوشیدنی‌های گیاهی دیگری جای چای سبز را بگیرند. در تحقیقی که دانشمندان ایرانی انجام دادند فشارخون افراد شرکت کننده در این تحقیق بعد از 4 هفته نوشیدن دمکرده گیاه ختمی بعد از هر وعده غذایی حدودا 44درصد کاهش پیدا کرد که تاثیر آن در مقايسه با چای سبز 4درصد بیشتر بوده است.
 
 با توجه به نتایج این تحقیق که در مجله « مکمل‌های غذایی» به چاپ رسیده است دلیل این مسئله وجود ترکیباتی در این چای است که تاثیر نیتریک‌اکساید را افزایش داده و باعث گشاد شدن رگ‌ها و کاهش فشارخون می‌شود. البته در این تحقیق مشخص نشده است که کاهش فشارخون سیستولی و دیاستولی در این افراد فقط در اثر نوشیدن چای گیاهی بوده است یا موارد دیگری هم در اين امر دخیل بوده‌اند. اما چیزی که محققان باور دارند این است که گیاه ختمی گیاهی بسیار ارزشمند بوده و خواص درمانی زیادی دارد.
 
به گفته پزشک متخصص طب سنتی، دکتر کوین اسپلمن، تحقیقات انجام شده روی گیاه ختمی نشان می‌دهد دمنوش این گیاه به دلیل پایین آوردن فشارخون، کلسترول و تری‌گلیسریدها باعث کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی می‌شود. بدون شک در حال حاضر این گیاه یکی از گیاهان بسیار مفید برای سلامت شناخته شده است. 

این چای‌ها را هم امتحان کنید
 
اما علاوه بر این گیاه بهتر است با 2 گیاه دیگری که جدیدا مورد توجه محققان قرار گرفته‌اند نیز آشنا شوید. دمنوش گل همیشه‌بهار و بابونه هم رقیبان چای سبز هستند. تحقیقات اخیر محققان نشان می‌دهد نوشیدن دمنوش گل همیشه‌بهار و بابونه هم تاثیرات زیادی در مقابله با سرطان دارد. دلیل آن وجود ترکیباتی در این دو گیاه است که در بدن به سلول‌های سرطانی حمله کرده و آنها را از بین می‌برند که البته خاصیت ضدسرطانی گل همیشه‌بهار بیشتر از بابونه است.
 
همچنین بر اساس تحقیقی که در مجله «تحقیقات مربوط به گیاه درمانی» به چاپ رسیده است، نوشیدن دمنوش این دو گیاه نه‌تنها باعث از بین رفتن سلول‌های سرطانی خصوصا در سرطان‌های ملانوما، (نوعی شایع از سرطان پوست) و سرطان‌های دهانه رحم و لوسمی می‌شود بلکه جلوی از بین رفتن سلول‌های سالم را نیز می‌گیرد. این دو گیاه هر دو دارای ترکیبات فنولیک هستند که خواص ضدسرطان، ضدالتهاب و آنتی‌اکسیدانی دارند.
 
 البته این تحقیق به صورت آزمایشگاهی انجام شده است و تاثیر این گیاهان دارویی در مقابله با سرطان در ظرف آزمایشگاهی مورد بررسی قرار گرفته است چرا که غلظت بالا این ترکیبات در داخل خون  انسان سمی بوده و برای بدن ضرر دارد. اما یادتان باشد که همچنان توصیه می‌شود گاهی دمنوش آنها را بنوشید. چای آرام‌بخش بابونه حتی برای کودکان نیز مفید است و به گفته دکتر اسپلمن می‌تواند باعث رفع دل‌درد و معده‌درد شود. 
 
علاوه بر این گیاه بابونه دارای خواص دیگری نیز هست. دکتر اسپلمن می‌گوید بابونه از قدیم برای بهبود جریان لنفی در بدن در طب سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است و همچنین استفاده موضعی آن روی زخم‌ها باعث بسته شدن زخم و التیام سریع‌تر می‌شود. 
 
 
منبع: مجله سیب سبز
  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:54 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 946
بازدید کل : 28412
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )