دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چگونه جلوی پرخوری را بگیریم؟

پرخوری معضلی است که افراد با آن درگیر هستند و به دنبال آن باعث چاقی و انواع مختلف بیماریها می‌شود چگونه این مشکل را حل کنیم؟

به گزارش  فارس، آیا به نظر شما پیدا کردن راهی برای اینکه از شر «تا خرخره خوردن» راحت بشویم کار سختی است؟

برخی از افراد هستند که واقعاً از «پرخوری» رنج می‌برند؛ در این مقاله برخی از مواردی آمده است که می‌تواند برغلبه بر آن کمک‌کننده باشد.

شما زمانی که خوشحال هستید و زمانی که احساس ضعف دارید غذا می‌خورید.

موادغذایی به نظر می‌رسد حواس پرتی واضحی از گلایه‌های روزانه باشد.

بسیاری از ما زمانی ‌که گرسنه هستیم، تقریباً توانایی خود را از دست می‌دهیم.

پرخوری به یک مشکل فوق‌العاده‌ای تبدیل شده است. نیازی به گفتن نیست،‌ تمامی کالری‌هایی که مصرف آنها غیر ضروری است بصورت چربی در اطراف شکم ذخیره می‌شود.

اگر شما به طور جدی از اختلال پرخوری اجباری رنج می‌برید و آرزو می‌کنید که چگونه آن را کنترل کنید این مقاله، برای شما مفید خواهد بود.

بدانید که چه موقع پرخوری را متوقف کنید

وسوسه و ولع مصرف موادغذایی اغلب شما را وادار می‌کند تا بیش از آنچه که نیاز دارید، بخورید.

شما به سیگنالهایی که شکم شما برای سیر شدن می‌فرستد،‌ توجه نمی‌کنید؛ به طورمعمول، حدود 12 دقیقه طول می‌کشد که مغز سیگنالهای رضایت از غذا را دریافت کند؛ با این وجود این زمان برای افراد چاق حدود 20 دقیقه است.

به عنوان یک نتیجه، شما به پرخوری حتی زمانی که ظرفیت معده شما به مدت طولانیِ قبل تکمیل شده است، ادامه می‌دهید.

احساس پرشدگی در معده برای شما بسیار ناراحت کننده است.

با این حال، اگر شما به زور این احساس را در خود نگه دارید، در نهایت به این احساس عادت می‌کنید.

از این رو، مهم است که بدانید چه موقع معده شما به ظرفیت خود رسیده است.

به آرامی غذا بخورید

هنگامی که شما به سرعت غذا می‌خورید و بشقاب خود را ظرف چند دقیقه پاک می‌کنید فقط به دوباره پرکردن روی می‌آورید.

شما میزان موادغذایی که در مدت زمان کوتاه مصرف کرده‌اید را درک نمی‌کنید.

از این رو، باید همیشه به آرامی غذا بخورید و مواد غذایی را به درستی بجوید.

به آرامی غذا خوردن، به شما کمک می‌کند تا محتوای مواد غذایی خود را بهتر تشخیص دهید؛ همچنین جویدن درست غذا در هضم آن موثر است.

وقتی پریشان حال هستید، غذا نخورید

غذا خوردن در حالی که مشغول تماشای تلویزیون یا رانندگی هستید اجازه نمی‌دهد که شما صرفا بر روی مواد‌غذایی خود تمرکز داشته باشید.

در نتیجه، شما میزان موادغذایی که برای پرکردن معده خود مصرف کرده‌اید را تشخیص نمی‌دهید.

به طور مشابه، زمانی که حواستان پرت است بعنوان مثال زمانی که مشغول کار کردن با کامپیوتر خود هستید تحت هیچ شرایطی غذا نخورید.

شما نیاز دارید که در هنگام خوردن غذا تمرکز داشته باشید.

هنگام حواس پرتی غذا خوردن نه تنها منجر به مصرف بیش از حد مواد غذایی می‌شود بلکه به جذب بیشتر مواد غذایی منتهی می‌شود.

آموزش برای سرکوب گرسنگی شما همچنین ممکن است به جلوگیری از پرخوری شما کمک کند.

آب بنوشید

اغلب، بدن شما به تشخیص بین سیگنال‌های تشنگی و گرسنگی دچار اشتباه می‌شود.

در نتیجه، شما به احتمال زیاد سیگنال‌های تشنگی را به جای سیگنالهای گرسنگی می‌گیرید و به غذا خوردن نامناسب روی می‌آورید.

از این رو، لازم است به طور منظم آب بنوشید، به طوری که بدن خود را به خوبی هیدراته کنید با هیدراته کردن مانع از ارسال سیگنال‌های مختلط می‌شوید. نوشیدن جرعه‌ای از آب بین وعده‌های غذایی، یک راه حل عالی برای جلوگیری از پرخوری است.

مواد غذایی مناسب را انتخاب کنید

این راه حل نهایی برای پرخوری محسوب ‌می‌شود. شما احتمالا به علت پرخوری هویچ‌ها با خطرات کمتر بهداشتی در قبال خوردن چیپس‌ها مواجه‌ می‌شوید.

از این رو، هر زمان که احساس ضرورت مقاومت ناپذیر به خوردن را داشتید، سعی کنید آن را با غذاهای سالم تعویض کنید؛ مخصوصا زمانی که به دلیل خستگی و یا دسترسی آسان به این موادغذایی روی می‌آورید.

اگر پرخوری شما ناشی از بیماری‌های روانی است، با پرداختن به این مسئله می‌توانید در نهایت مشکل پرخوری را درمان کنید.

پنج میوه ضد سرطان
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۵
مرجع : خبرگزاری مهر
تحقیقات نشان می دهد میوه‌های با رنگ‌های قرمز تیره، نارنجی روشن و بنفش تیره غنی از مواد ضد سرطان هستند.
پنج میوه ضد سرطان
به گزارش افکارنیوز، مریم بیک محمدی - کارشناس ارشد صنایع غذایی با اشاره به آخرین تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، افزود: خوردن انواع میوه‌های تابستانی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان‌های دهان، مری، ریه و ابتلا به سرطان معده را کاهش و رژیم غذایی سرشار از فیبر آنها به محافظت در برابر سرطان روده بزرگ کمک می‌کند.

وی افزود: از جمله برخی از میوه‌های ضد سرطان می توان به بلوبری به عنوان منبع بسیار خوبی از ویتامین‌های K و C و منگنز اشاره کرد. این میوه به عنوان منبع غنی از آنتی اکسیدان محسوب می‌شود. آنتوسیانین‌ها، کاتکین‌ها، کوئرستین‌ها، کامپفرول‌ها و دیگر فلاونوئیدها موجب رنگ آبی این نوع توت‌ها می‌شود. ضمن اینکه از آسیب رادیکال آزاد به DNA که می‌تواند منجر به سرطان شود جلوگیری می‌کند. همچنین در مطالعات سلولی این ترکیبات باعث کاهش رشد سلول‌های سرطانی دهان، پستان، روده بزرگ و پروستات می‌شوند.

بیک محمدی یادآور شد: هندوانه نیز از دیگر میوه‌های فصل تابستان است که حاوی ویتامین‌های A و C و پتاسیم بود و با دارا بودن یک آنتی اکسیدان قوی به نام لیکوپن به محافظت در برابر سرطان پروستات کمک می‌کند.

وی افزود:هندوانه میوه بسیار خوبی برای کنترل وزن است. مصرف تنها یک وعده از آن می‌تواند فقط با ۴۹ کالری افراد علاقمند به مواد غذایی شیرین را راضی کند و این ویژگی، هندوانه را به یکی از میوه‌های با حداقل قند و کالری تبدیل می‌کند.

این کارشناس ارشد صنایع غذایی اضافه کرد: هلو نیز حاوی پتاسیم و ویتامین C است. یک هلوی متوسط تنها ۵۸ کالری دارد اما وجود گروه‌های ۲ گرمی فیبر، این میوه را برای کنترل وزن ایده آل ساخته است. رنگ نارنجی روشن این میوه به خاطر وجود بتاکاروتن است که به کاهش التهاب، بهبود عملکرد سیستم ایمنی، محافظت از DNA و کنترل رشد سلولی با روش‌هایی که خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد کمک می‌کند.

وی از توت فرنگی به عنوان منبع خوبی از فیبر، ویتامین C و منگنز نام برد و افزود: این میوه حاوی اسید الاجیک است، این ماده توانایی‌اش را در کاهش رشد سلول‌های سرطانی دهان، پستان، گردن رحم، روده بزرگ و پروستات نشان داده است.

این کارشناس خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان داده است که اسید الاجیک از چند روش متفاوت برای مبارزه با سرطان عمل می‌کند: این اسید به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند، برای غیر فعال کردن مواد سرطان‌زای ویژه به بدن کمک می‌کند و باعث کاهش سرعت تولیدمثل سلول‌های سرطانی می‌شود.

وی همچنین از انگور به عنوان یکی دیگر از میوه های ضد سرطان نام برد و گفت:پوست انگور در هر دو نوع قرمز و سبز آن غنی از رسوراترول، فیتوکمیکال (ماده شیمیایی گیاهی) که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد، است. تحقیقات آزمایشگاهی توانایی رسوراترول را در کاهش رشد سلول‌های سرطانی و مهار تشکیل تومورها در پوست، کبد، روده بزرگ، ریه و پستان نشان می‌دهد.

بیک محمدی اظهار داشت: باید به یاد داشته باشیم یک رژیم غذایی سرشار از سبزیجات، میوه‌ها، غلات کامل و حبوبات خطر ابتلا به بسیاری از سرطان‌ها را کاهش می‌دهد.
 
 
 
اينكه چرا آقايان به طور معمول كمتر عمر مي كنند به بسياري از پارامترهاي بيولوژيكي و همين طور شيوه زندگي آن ها در مقايسه با خانم ها ربط دارد.
 
دانشمندان از لحاظ علمي موفق به اثبات اين موضوع شدند كه چرا بطور كلي عمر آقايان از خانم ها كمتر است.
 
 اينكه چرا آقايان به طور معمول كمتر عمر مي كنند به بسياري از پارامترهاي بيولوژيكي و همين طور شيوه زندگي آن ها در مقايسه با خانم ها ربط دارد.
 
گفتني است، بر اساس تحقيقات جديد، يكي از دلايل، افزايش خشونت و دعوا و مرافعه در آقايان به نسبت خانم ها و احتمال بيشتر آسيب ديدگي و صدمه هاي جدي به آن ها است.
 
بررسي ها نشان مي دهند: يكي از دلايل قامت و اندام بزرگ آقايان به نسبت خانم ها و فرسودگي زودتر اعضاي بدن و بويژه قلب براي كنترل و هماهنگي بين اعضاي بدن است.
 
از ديگر دلايل، افزايش شيوه و سبك زندگي در مقايسه با خانم ها است مانند سيگار كشيدن، عدم رعايت رژيم غذايي مناسب و همين طور عدم داشتن تحرك بدني و ورزش است.
 
در عين حال پزشكان دريافته اند كه مردان در مقايسه با زنان ديرتر به پزشك مراجعه مي كنند و اين موضوع باعث پيشرفت بيماري و كند شدن روند درمان بيماري ها مي شود.
 
به طور كلي آقايان داراي سيستم ايمني ضعيف تري به نسبت خانم ها هستند و اين، آن ها را بسيار آسيب پذير در مقابل بيماري ها مي كند.
 
از ديگر موارد مهم كمتر اجتماعي بودن آقايان به نسبت خانم ها است كه سبب مي شود، نتوانند احساسات خود را بيان كنند و اين موضوع مي تواند باعث افسردگي و بيماري در آنان شود.
 
علائم تشخيص آب مرواريد كدامند؟

آب مرواريد زماني بروز مي‌كند كه عدسي‌هاي چشم‌ها شروع به تيره و كدر شدن مي‌كنند.

 

به گزارش بي باك، دو بيني يا همان ديد دو تايي نشانه آب مرواريد است.
 
آب مرواريد زماني بروز مي‌كند كه عدسي‌هاي چشم‌ها شروع به تيره و كدر شدن مي‌كنند.
 
در اين مقاله چندين علائم هشدار دهنده بينايي را معرفي كرده است كه با دانستن آن‌ها مي‌توانيد، عارضه چشمي آب مرواريد را تشخيص دهيد. در اين مقاله آمده است: دو بيني يا همان ديد دو تايي نشانه آب مرواريد است.
 
‌احساس حساسيت بالا نسبت به نور درخشان، مشاهده سايه‌اي در اطراف نور يا چراغ و مشاهده تصاوير در حالت كدر و تيره و يا به گونه‌اي كه فرد احساس مي‌كند، چشم‌هايش با يك نوار تار پوشيده شده‌اند. علاوه بر اين‌ها، اگر فردي در ديد شبانه و در تاريكي و بدون وجود نور كافي مشكل داشته باشد، رنگ‌ها را نتواند با شفافيت و آشكارا ببيند و يا در تشخيص دادن اشكال و رنگ‌ها در پيش زمينه مشكل داشته باشد، اين‌ها همه نشانه‌هاي آب مرواريد هستند كه قطعا در صورت احساس هر يك از اين مشكلات به ويژه‌ براي مدت طولاني حتما بايد به متخصص چشم مراجعه كرد.
 
 
 
رابطه پوست با کبد

راز جوانی در سلامت کبد، قلب،معده و کلیه نهفته است. پوست بدن آینه تمام کبد است همین که روی آن جوش و لک دیدید کبد با کمبود ویتامین( ا) روبرو شده است و کبد شما تنبل شده در این مواقع مصرف روغن زیتون برای بدن مفید است و در بین وعده هایی غذایی گنجاند.

 

راز جوانی در سلامت کبد، قلب،معده و کلیه نهفته است. پوست بدن آینه تمام کبد است همین که روی آن جوش و لک دیدید کبد با کمبود ویتامین( ا) روبرو شده است و کبد شما تنبل شده در این مواقع مصرف روغن زیتون برای بدن مفید است و در بین وعده هایی غذایی گنجاند.

● کبد چگونه عضوی است ؟

کبد وظیفه سوخت ساز پروتینها چربیهاو کربوهیدراتها را در بدن به عهده دار د همچنین عمل ذخیره سازی و فعال سازی ویتامینها و املاح مهدنی و تولید صفرا بر عهده کبد است کبد آمونیاک سمی را به اوره تبدیل کرده و خون را از آن پاک می کند اوره و الکل را از خون می زداید و باکتریها و مواد زاید را نیز از بین می برد.

● موارد آسیب رسان به کبد

ِ ▪ اغراط در خوردن

▪ غذاهای چرب

▪ مصرف الکل و سیگار وکافین

▪ انواع داروهای خواراکی به ویژه قرصهای ضد بارداری

▪ شکر زیاد

 

● مصرف موارد زیر برای سلامت کبد توصیه میشود

▪ کنگر یا آرتیشو : داروی کبد است که از جمع شدن چربی هل در سلولهای کبدی جلوگیری میکند

▪ هلو: به علت داشتن برم برای کبد مفید است

▪ سیب باعث تحریک کبد و فعالیت وت ولید خون تمیز می گردد

▪ عصاره لیمو ترش + آب گرم بدون شکر روزی چند لیوان بیماریهای کبد را رفع میکند

▪ بادمجان کبابی برای کبد مفید است

▪ توت فرنگی اعمال کبد را منظم میکند

▪ انگور کبد را تقویت میکند و آن را به فعالیت وا میدارد

▪ گریپ فروت کبد را پاک میکند

▪ کرفس

▪ کاسنی اثرسود بخشی روی کبد دارد
07 تاريخ ارسال : 10شهريور1392 - 16:17 نسخه قابل چاپ

دلایل پنهان کمر درد را بشناسید


سلامت نیوز : محققان اعلام کرده اند در خانه هیچ چیز نمی تواند بیشتر از زمین سخت برای کمردرد مضر باشد.اگر از کمردرد ترس دارید و می خواهید تا انتهای عمرتان بدون مشکل زندگی کنید باید از نکات خاصی پیروی داشته باشید که هر کدام به نوعی شما را در راه سلامتی هدایت می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سیمرغ ؛ کمر درد را می توان ناشی از دلایل گسترده ای دانست که هر روزه محققان به برخی از آنها پی می برند و تا به حال راه های بسیاری برای جلوگیری از آن ارائه شده است. بسیاری از دلایل کمردرد به طرز نشستن بستگی دارد اما برخی دلایل نیز هستند که می توانید آن ها را تنها در خانه جویا شوید. این دلایل پنهان به راحتی قابل پیشگیری هستند و تنها باید آن ها را به خوبی بشناسید.

** شست و شوهای خانگی:

یکی از بزرگترین دشمنان کمر شما شست و شوهای مختلفی است که هر روزه انجام می دهید. از شستن زمین تا پاک کردن پنجره ها یا حتی شستن ظروف کثیف می توانند عاملی برای کمر درد باشند. هر بار که شما خم می شوید یا برای پاک کردن نقطه ای در ارتفاع زیاد کش می آیید ستون فقرات شما فشار زیادی را تحمل می کند. برای پاک کردن هر بخش خانه وسیله و ابزار مخصوص آن را داشته باشید تا از کمر درد به دور بمانید.

** بالش اشتباه:

خواب را همیشه به عنوان زمان تنظیم شدن فعالیت های بدن یاد می کنیم ولی درست خوابیدن یک شرط بزرگ و همیشگی بوده است. بالش بخشی مهم از رخت خواب شماست که می تواند باعث کمر درد شود. انتخاب بالش های بلند یا کوتاه باعث می شود تا گردن در حالتی نامناسب قرار بگیرد. در این موقع است که ستون فقرات از حالت اصلی خود خارج شده و کمر درد به سراغ شما می آید.

** زمین سخت:

در خانه غالبا در حال قدم زدن هستیم ولی هر قدمی که روی زمین سخت مانند سرامیک یا پارکت می زنید نشانه ای از کمر درد در بدن شما به وجود می آید. محققان اعلام کرده اند در خانه هیچ چیز نمی تواند بیشتر از زمین سخت برای کمر مضر باشد. این نکته با همه خطراتش راه حلی ساده دارد چراکه با یک قالیچه یا فرش می تواند از این دردها جلوگیری کند.

** لپ تاپ:

کار با لپ تاپ که یکی از ساده ترین کارهایی است که در خانه انجام می دهید ولی می تواند باعث بروز کمر درد شود. شاید به نظر موردی در کار با لپ تاپ روی مبل یا به صورت درازکش نباشد اما بعدها باید نتیجه آن را مشاهده کنید. لپ تاپ اگر درست در مقابل شما قرار نگرفته باشد و ستون فقرات شما صاف نباشد می تواند باعث بروز دیسک کمر شود.

بررسی های جدید دانشمندان نشان مي دهد سرطان اگر به موقع تشخیص داده شود می توان از آن پیشگیری کرد.
 به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ یک مطالعه جدید نشان داده  است استفاده از مایعات میوه ، سبزیجات،غلات و حبوبات می توانند از بروز سرطان های مختلف تا 40 درصد پیشگیری کنند.
 
گفتنی است فیبرها از رشد میکروب ها جلوگیری کرده و به دلیل کالری پایینی که دارند برای بدن مفید هستند.
 
میوه و سبزیجات در برابر سرطان مقاومت می کنند و موجب بازسازي سلول های تخریب شده می شوند.
 
گفتنی است، میزان ابتلا به سرطان در خانم ها و آقایانی که رژیم غذایی صحيحي دارند بسیار کم است و به ندرت دچار سرطان می شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:33 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 970
بازدید کل : 28436
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )