دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
متخصص پوست و مو گفت: کشیدن سیگار موها را سفید می‌کند و سرعت سفید شدن مو در سیگاری‌ها 4 برابر افراد غیرسیگاری است
 

تیره یا روشن بودن مو به مقدار رنگدانه ملانین موجود در آن بستگی دارد، با بالا رفتن سن به تدریج سلول‌های رنگدانه فولیکول (ریشه)مو می‌میرد و موها به رنگ خاکستری، نقره‌ای یا سفید رشد می‌کنند، البته خاکستری یا سفید شدن مو ممکن است در هر سنی روی دهد و در بیشتر موارد سفید شدن موها از 30 تا40 سالگی آغاز می‌شود.

 
حسن موسوی‌شفق در پاسخ به این سئوال که آیا زمان سفید شدن موها به ژن بستگی دارد، اظهار کرد: زمان سفید شدن موها به وسیله ژن‌ها تعیین می‌شود و این یعنی موهای بیشتر ما در همان زمانی آغاز به سفید شدن می‌کنند که والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ‌هایمان، نخستین‌بار موهای سفید را در سر خود دیده‌اند، عده‌ای تصور می‌کنند که یک شوک یا ضربه روحی بزرگ می‌تواند یک شبه موهای یک فرد را خاکستری یا سفید کند، اما پژوهشگران این موضوع را قبول ندارند.
 
وی در مورد کشیدن سیگار نیز گفت: کشیدن سیگار می‌تواند موها را سفید کند، سرعت سفید شدن مو در سیگاری‌ها 4 برابر افراد غیرسیگاری است و به احتمال زیاد علت این امر کاهش رسیدن اکسیژن به ریشه موها است.
 
متخصص پوست و مو در مورد میانگین سنی سفید شدن مو، افزود: در سفیدپوستان میانگین سنی سفید شدن مو 34 سالگی است و در سیاه‌پوستان میانگین مزبور به 42 سالگی می‌رسد.
 
وی در پاسخ به سئوال دیگر مبنی بر اینکه سفید شدن زودرس مو به چه معنی است؟ بیان کرد: چنانچه موی سر در فرد سفیدپوست زودتر از 20سالگی و در فرد سیاه‌پوست زودتر از 30سالگی سفید شود به آن سفید شدن زودرس می‌گویند.
 
موسوی‌شفق در مورد درمان سفید شدن مو اذعان داشت: در حال حاضر درمان اثبات‌شده‌ای برای سفید شدن موها وجود ندارد و برای مقابله با این پدیده تنها می‌توان از رنگ کردن مو استفاده کرد.
 
وی درپایان در مورد درمان تغذیه‌ای تاکید کرد: پژوهش‌ها نشان داده‌اند که کمبود فلزاتی مانند آهن، روی، منگنز و مس از عوامل اصلی سفید شدن موها هستند، کارشناسان تغذیه عقیده دارند که افراد مبتلا به سفیده مو باید میوه‌هایی مثل سیب، گلابی و هلو که حاوی املاح گوناگون هستند و سبزیجاتی مانند سیر، پیاز، موسیر تازه و تره که منگنز زیادی دارند را در رژیم غذایی خود بگنجاند.
 
محققان سوئدی به این نتیجه رسیده اند که زنان سالخورده و دارای اضافه وزنی که رژیم گرفته و وزن کم می کنند حافظه خود را نیز در مقایسه با زمان چاقی ارتقا داده اند.

 تحقیقات پیشین نشان می داد که افراد چاق حافظه اپیزودیک بسیار بدی دارند، این حافظه توانایی به یاد آوردن رویدادهایی است که در طول زندگی رخ داده است، اما نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که این وضعیت وخیم حافظه افراد چاق قابل بازگشت است.

دکتر آندرس پیترسون از دانشگاه اومی در سوئد از 20 زن با متوسط سنی 61 سال خواست رژیمهای غذایی شش ماهه بگیرند.

قبل و پس از رژیمهای غذایی، حافظه اپیزودیک زنان با پرسیدن پرسشهایی درباره یک سری نام و چهره آزمایش شد و سپس این آزمایشها تکرار شد.

عمکلکرد زنان در این آزمایش با کاهش وزن بهتر شد و اسکنهای مغزی که در طی تمرین گرفته شد، نشان داد که وقتی این زنان وزن خود را کاهش دادند حافظه های کارآمدتری داشتند و به نظر می رسد که آنها اطلاعات بیشتری در مغز خود جای داده و این اطلاعات را به یاد می آورند.

دکتر پیترسون نتایج تحقیقات خود را در همایش سالانه انجمن غدد مترشحه داخلی در سانفرانسیسکو ارائه داد.

وی در رابطه با این نتایج گفت: فعالیت تغییر کرده مغز پس از کاهش وزن نشان می دهد که پس از لاغری مغز این افراد فعال تر شده و خاطرات جدیدی ذخیره می کند و برای جمع کردن اطلاعات ذخیره شده به منابع کمتر مغزی نیاز دارد.

این پزشک یادآور شد که نتایج تحقیقات حاضر نشان دهنده این است که نقصان عملکرد حافظه مرتبط با چاقی قابل برگشت است و می تواند انگیزه ای برای لاغری باشد.
 
تحقیقات تازه حاکیست که هفت ساعت یا بیشتر خواب شبانه به عنوان بخشی از یک زندگی سالم برای قلب مفید است. این اولین بار است که ارتباط خواب و طول عمر ثابت می شود.
 
براساس مطالعه ای گسترده توصیه های متعارف در مورد ورزش، رژیم غذایی، مصرف الکل و سیگار باعث کاهش مرگ در اثر حمله قلبی و سکته مغزی می شود، و اگر خواب کافی به این ترکیب افزوده شود طول عمر زیاد می شود.
 
از لحاظ نظری امکان جلوگیری یا به تاخیر انداختن مرگ ناشی از حمله قلبی و سکته مغزی وجود دارد.
 
تیم پژوهشگران در هلند موارد سکته قلبی و مغزی در بیش از ۱۴ هزار مرد و زن را برای بیش از یک دهه دنبال کرد.
 
در پایان مطالعه حدود ۶۰۰ نفر از آنها دچار یکی از این دو عارضه شده بودند و ۱۲۹ نفر هم درگذشته بودند.
 
این مطالعه دریافت که موارد مرگ در کسانی که هر چهار توصیه مربوط به سبک زندگی سالم را رعایت کردند کمتر بود. این چهار توصیه شامل ورزش، تغذیه سالم، نوشیدن الکل به اندازه مناسب و نکشیدن سیگار است.
 
ابتلا به بیماری قلب و عروق برای این افراد ۵۷ درصد کمتر و خطر مرگ در اثر سکته قلبی و مغزی ۶۷ درصد کمتر بود.
 
اما وقتی خواب کافی یعنی هفت ساعت یا بیشتر در شب هم رعایت می شد این درصدها بیشتر شد. میزان ابتلا به بیماری قلب و عروق ۶۵ درصد کاهش یافت و میزان خطر مرگ در اثر آنها ۸۳ درصد.
 
محققان می گویند مطالعات دیگر نشان داده که رابطه ای میان خواب بد یا کم و بیماری قلب و عروق وجود دارد. اما این اولین بار است که نشان داده می شود خواب می تواند از خطر بیماری و مرگ بکاهد.
 
محققان این مطالعه گفتند که پیام اصلی مطالعه این است که باید خواب را عامل مهمی برای سلامتی بدانیم.
 
به گفته آنها باید مردم را به خواب کافی تشویق کرد و این هم مثل همه عادات خوب دیگر در زندگی باید در خانه به بچه ها آموزش داده شود.
این دارو نفخ معده‌تان را کاهش می‌دهد
 
بحرینی با اشاره به اینکه عرق نعنا داروی گیاهی بسیار مناسبی در کاهش نفخ معده است، افزود: عرق نعنا از داروهای مقوی معده است و به راحتی می‌شود از آن استفاده کرد.
  

باشگاه خبرنگاران:این دارو یکی از داروهای مقوی معده است و به راحتی همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند اگر شما هم دچار نفخ معده هستید این دارو پیشنهاد بسیار مناسبی است.

 نظام بحرینی متخصص طب سنتی و مدرس جهاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گاز معده در طب سنتی یک رطوبت با حرارت کم در معده است که باعث نفخ می‌شود.

 


وی در ادامه گفت: اگر این حرارت در معده زیاد شود رطوبت تحلیل می‌رود و باعث بهبود نفخ معده می‌شود.

بحرینی با اشاره به اینکه عرق نعنا داروی گیاهی بسیار مناسبی در کاهش نفخ معده است، افزود: عرق نعنا از داروهای مقوی معده است و به راحتی می‌شود از آن استفاده کرد.

این متخصص طب سنتی در ادامه تصریح کرد: در افرادی که نفخ و رفلاکس معده (ترش کردن) را با هم دارند باید با احتیاط از عرق نعنا استفاده کنند چون در این مورد ممکن است رفلاکس معده بیشتر شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوردن عرق نعنا به صورت موقت می‌تواند مؤثر باشد و کسی که نفخ دارد باید به صورت اصولی نزد پزشک درمان شود.

 

مصرف قرص آهن به تنهایی موجب رفع کم خونی نمی شود
 
بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد، خوردن میوه هایی که ویتامین C زیادی دارند، باعث تسریع در جذب آهن می شود.
  

 افراد با خوردن میوه و سبزیجات و خوردن شام در ساعت 9 شب و تعدیل رژیم غذایی خود می توانند از فقر آهن جلوگیری کنند.

بررسی ها نشان می دهند، افراد می توانند با خوردن 5 واحد میوه و سبزیجاتی که ویتامین C بالایی دارند، از بروز فقر آهن جلوگیری کنند.

پزشکان توصیه می کنند، تمام خانمها ضرورت دارد قرص آهن مصرف کنند و هنگام مصرف حتما آن را همراه با ویتامین C مصرف کند، ویتامین در تمام میوه و سبزی ها وجود دارد و جذب آهن را در بدن افزایش می دهد.

کلر زیاد در آب استخر و خطر آسم برای کودکان

محققان اروپایی با بررسی تعدادی کودک 13 و 14 ساله اروپایی دریافتند که وجود استخرهای کلردار در محل زندگی این کودکان باعث می‌شود ، درصد آسم و گرفتگی سینه در آنها افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، تحقیقاتی که در مجله "پزشکی حرفه‌ای و زیست محیطی " منتشر شد، نشان داده است، شروع آسم و گرفتگی سینه در کودکانی که از استخر استفاده می‌کنند، دو تا سه درصد افزایش داشته است. جمعیت این کودکان 100 هزار نفر در کل اروپا است.

محققان میزان گرفتگی سینه، آسم ، ورم غشا مخاطی بینی و اگزما را اندازه گیری کردند. در این مطالعات 190 هزار نوجوان 13 و 14 ساله از 21 کشور اروپایی مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین میزان کلر در آب استخرهایی که این کودکان از آنها استفاده می‌کردند نیز بررسی شد.

بعد از بررسی فاکتورهای موثر احتمالی مانند محصولات داخلی، آب و هوا، ارتفاع، مکان زندگی مشخص شد میزان کلر استفاده شده در استخرها و میزان استفاده افراد از استخر در آمار آسم و گرفتگی سینه موثر است.

با وجود هر استخر کلردار در یک منطقه حدود 3.39 درصد به میزان گرفتگی سینه در نوجوانان آن منطقه اضافه شد و میزان آسم نیز 2.37 درصد افزایش یافت.

محققان معتقدند بالا رفتن میزان آسم به وجود کلر در آب و هوای استخر مرتبط است.

محققان توصیه‌ کرده‌اند که استخرها میزان کلر متعادل‌تری مصرف کنند و هوای استخر را خوب تهویه کنند، زیرا کلر به سلامت دستگاه تنفسی کودکان ضرر می‌زند.

 
   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:16 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 971
بازدید کل : 28437
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )