دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

     ارائه روشی برای درمان سرطان پوست با تکنولوژی پلاسما جت

محققان واحد علوم و تحقیقات با ساخت دستگاه پلاسما جت روشی را برای درمان سرطان پوست شدند که ضمن درمان آسیبی به سلول های سالم نمی رساند.


به گزارش رویداد به نقل از مهر، مجری طرح با اشاره به جزئیات این طرح گفت: بروز سرطان پوست با سرعت فراوانی سریع‌تر از سایر سرطان‌ها در حال افزایش است و در حال حاضر پس از سرطان ریه، دومین دلیل مرگ انسان‌ها از سرطان به شمار می آید.

وی با اشاره به ضرورت ارائه روش نوین برای درمان و جلوگیری از آسیب رسانی به بافت و سلول‌های سالم، افزود: درمان سرطان پوست به کمک تکنولوژی نوین پلاسما جت، علاوه بر از بین بردن سلول‌های سرطانی، به سلول‌های سالم آسیبی نمی‌رساند و عوارض جانبی ندارد.

امینی به بیان نحوه اجرای این پروژه تحقیقاتی پرداخت و یادآور شد: در این پروژه ابتدا به طراحی و ساخت پلاسما جت با خصوصیات منحصر به فرد و مناسب برای بافت زنده که بتواند سلول‌های سرطانی را از بین ببرد، پرداخته شد سپس این دستگاه در دو مرحله مورد آزمایش قرار گرفت.

مجری طرح با بیان اینکه در مرحله اول این تکنولوژی روی محیط کشت سلول‌های سرطانی به کارگرفته شد، ادامه داد: پس از موفقیت کامل در آزمایشات، در مرحله دوم آزمایشات بر روی نمونه حیوانی (موش‌های بالغ) با موفقیت کامل انجام گرفت.

به گفته امینی، تصویربرداری‌های انجام شده از بافت سلولی و نتایج پاتوبیولوژی نشان داده است که تابش پلاسماجت هیچ آسیب بافتی و عوارض جانبی برروی سلول‌های سالم ندارد.

وی ادامه داد: مراحل ثبت دستگاه ساخته شده توسط مراجع زیربط دردست اقدام است. این پروژه سر آغاز گامی بزرگ برای درمان دیگر سرطان ها و نجات بسیاری از بیماران است.
  

تاثیر شگفت انگیز زغال اخته بر سلامت بدن

نتایج بررسی های جدید نشان می دهد، مصرف آب زغال اخته عفونت ...

   

 

به گزارش اروم نیوز،نتایج بررسی های جدید نشان می دهد، مصرف آب زغال اخته عفونت مثانه را درمان می کند. به گزارش جام علمی به نقل از سایت هلث، هزاران بیمار از طریق تجهیزات پزشکی مانند سوند، لوله های نازک که ادرار را دفع می کند، دچار عفونت می شوند.

 

 

در پی استفاده از این تجهیزات، میکروب های موجود روی پوست به آسانی وارد بدن می شود و بافت یا خون را عفونی می کند.ماده شیمیایی موجود در زغال اخته به نام « پرو آنتوسیانیدین» (PACS) مانع از چسبیدن باکتری به دیواره های مجرای ادراری می شود.

 

نتایج آزمایش های جدید نیز نشان می دهد، پودر زغال اخته، فعالیت باکتری «پروتئوس میرابیلیس» را متوقف می کند. وجود این نوع باکتری را اغلب با بروز عفونت مثانه ارتباط می دهند.

 

 

همچنین عصاره غلیظ این میوه، عفونت ها را کاهش می دهد. حرکت باکتری، مکانیزم اصلی در گسترش عفونت است زیرا میکروب ها به معنی واقعی شنا می کند تا در مجرای ادراری پخش شود.

منبع:جام

   چه کسانی نباید بعدازظهر بخوابند؟

در طب سنتی اسلامی 4 گروه تعریف شده که هر فرد با توجه به خصوصیات درونی و بیرونی خود در یکی از این گروه ها جای دارد.

گزارش آی پرس علی زندی فوق تخصص طب سنتی در گفتگو باخبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در طب سنتی درک دقیقی از آناتومی مهره ها وجود داشته گفت: بهترین تعریفی که در طب سنتی از زمان به  خوب شده است بیدار شدن در زمان سحرگاه است.

وی در ادامه گفت: بیداری در زمان سحرگاه و همچنین داشتن خوب قیلوله بهترین زمان توصیه شده است.
زندی در خصوص نحوه عملکرد خواب در سیستم بدن تصریح کرد: از نظر طب سنتی خواب بیرون ما را سرد و درون ما را گرم می‌کند به همین خاطر از پتو و یا ملحفه برای غلبه بر سرما استفاده می‌کنیم.

این متخصص طب سنتی با اشاره به کسانی که سرد مزاج هستند اظهار داشت: توصیه می‌شود این افراد از خواب بعد ازظهر پرهیز کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که مزاج سرد دارند  اصولا با افزایش خواب به خصوص در طی روز که باید گرمی عملکردشان بالا باشد ضرر بیشتری می‌بینند.
 
خواب خوب با بالش خوب تر


سلامت نیوز : بالشی كه خریداری می كنید از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می تواند تعیین كننده میزان آرامش و راحتی خواب شما باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام نیوز ؛ بالشی كه خریداری می كنید از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می تواند تعیین كننده میزان آرامش و راحتی خواب شما باشد. بنابراین هنگام خرید بالش یك سری نكات و مواردی را باید همواره مد نظر داشته باشید. در این مطلب قصد داریم در خصوص این ویژگی ها صحبت كنیم و نكاتی كه لازم است هنگام خرید بالش پر به آن ها توجه كنید را برایتان مطرح سازیم تا انتخابی مناسب و در نتیجه خوابی راحت و آرام داشته باشید.

تفاوت ها انواع پر

به طور كلی از سه نوع پر برای بالش ها استفاده می شود: پر قو، پر مرغابی و پر غاز. پر، نرم و لطیف است و گرما را در خود نگه می دارد و از این رو پرها مواد بسیار مناسبی برای پر كردن بالش ها محسوب می شوند.

برخی از بالش ها بوسیله مخلوطی از پرهای طبیعی و مصنوعی (كه همان پر توپ بدمینتون است) پر می شوند تا كمی ارزان تر هستند. این تفاوت به این دلیل است كه برای پر كردن بالش با پر طبیعی به میزان پر بیشتری نسبت به پر مصنوعی نیاز است.

• پر مرغابی: پر مرغابی كمی ارزان تر از پر غاز است. پر مرغابی برای مدت زیادی بوی پر را در خود نگه می دارد و از این رو پس از خرید برای مدتی باید آن را در فضای باز پهن كرد و سپس آن ها را داخل بالش قرار داد.

• پر غاز: پر غاز بسیار راحت تر و مناسب تر از پر مرغابی است و به نوعی می توان گفت به صورت یك لایه عایق عمل كند. از این رو گران تر از پر مرغابی است.

• پر قو: نرم ترین و مرغوب ترین نوع پر است كه از تمام انواع پر گران تر است.

میزان پر مناسب

میزان پری كه داخل بالش قرار می دهید میزان سفتی و نرمی بالش را تعیین می كند. هرچه این مقدار بیشتر باشد بالش سفت تر و بلندتر و هرچه كمتر باشد بالش نرم تر و پایین تر خواهد بود. سفتی و نرمی بیش از حد بالش به جز در موارد خاص شرایط مناسبی برای خواب نیستند و هر دو این موارد می توانند سبب پریشانی خواب و بروز دردهای شدید در ناحیه گردن و كمر شوند. بالشی مناسب است كه نرمی و سفتی آن به میزان لازم و نه زیاد پایین باشند و نه زیاد بلند باشد.

نظافت و شستشوی پر

شستشوی پر یكی از مهم ترین و حساس ترین اقداماتی است كه لازم است قبل از قرار دادن آن در بالش حتما باید انجام شود. برای این كار می توانید از افراد مجربی كه كارشان این است كمك بگیرید و یا طبق دستورالعملی كه روی بسته بندی آن نوشته شده است عمل نمایید

راحتی خواب

چنانچه تا به حال از بالش پر استفاده نكرده اید، توصیه می كنیم به راهنمایی های زیر در خصوص میزان نرمی بالش ها پر و انواع آن توجه نمایید:

• نرم : بالش نرم انتخاب مناسبی برای کسی است كه عادت دارد روی شكم بخوابد.

• متوسط : بالش با نرمی متوسط گزینه مناسبی برای کسی است به پشت می خوابد و یا ریز اندام و دارای شانه ای كوچك است.

• سفت : بالش سفت بهترین انتخاب برای کسانی که بر پهلوها می خوابند.

• بالش با سایز استاندارد -- بهترین اندازه برای بالش است كه برای خوابی راحت بسیار مناسب است.

• بالش كینگ سایز – این سایز بالش می تواند كمر و پشت شما را تا زمانی که در بستر نشسته اید و مشغول مطالعه هستید محافظت كند و در آن راحت باشید. برای خواب نیز از انواع راحت و خوشایند بالش ها محسوب می شود.

با انتخابی صحیح و ایده آل در خصوص بالش می توانید خوابی راحت و سلامت جسمی و روحی خود را تضمین كنید و با خواب راحت روزی خوب و بانشاط را شروع نمایید.

 
نان برشته نخورید

یکی از موضوعاتی که این روزها بحث داغ اکثر رسانه های روز کشورهای اروپایی و آمریکایی شده است «ترس از آکریلامید» است.

 

آکریلامید یک ماده اسیدی سرطان زاست که هنگام سوختن، برشته شدن یا پختن مواد کربوهیدراتی غلات در درجه حرارت بالا در محصولاتی چون نان، بیسکویت، کلوچه، برنج و سیب زمینی ایجاد می شود.

طبق پژوهش دانشمندان، آکریلامید در مقایسه با دیگر مواد سمی شناخته شده در غذاهای مختلف می تواند برای انسان ها تا ۱۰۰ برابر خطرناک تر باشد. مقدار این ماده در سیب زمینی سرخ شده و چیپس بیشتر است، اما در کشور ما بیشترین نگرانی از حجم تولید و مصرف آکریلامید در نان است.

آکریلامید در نان زمانی خود را نمایان می کند که نان بر اثر حرارت زیاد و مستقیم تغییر حالت داده و به رنگ قهوه ای یا سیاه درآید و این مشکل اصلی نان های مصرفی ماست که اغلب به صورت سنتی در تنور تهیه و در حرارت زیاد و مستقیم پخته می شوند.

مشکل دیگر برخی تنورهای نانوایی آن است که به علت نیاز به تعمیر یا عدم نظافت دیواره تنور از خمیر به جای مانده از پخت قبلی، سطح زیرین نان های جدید سوخته و سمی می شوند یا آن که به دلیل عدم تنظیم حرارت تنور قسمت هایی از نان سوخته و لکه های سیاه رنگی پدیدار می شود که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مصرف کنندگان به وجود ترکیبات خطرناک آکریلامیدی در نان سوخته، این قسمت ها نیز مصرف می شود.

از طرف دیگر برخی افراد هم هستند که برای ماندگاری بیشتر، طعم مطلوب تر یا برای بیماران دیابتی خود سفارش نان های برشته می دهند؛ اما باید بدانیم مصرف نان های برشته ای که رنگ آنها متمایل به قهوه ای شده و ظاهری مطلوب و خشک و طعمی لذیذ دارند و همچنین مصرف قسمت های سوخته نان ها هر چند کوچک و ناچیز، می تواند به میزان زیادی سم خطرناک آکریلامید را وارد بدن مصرف کننده نماید.

این ماده سمی به محض ورود به بدن تجزیه شده و ماده ای تولید می کند که می تواند با اثر روی DNA و ایجاد جهش در ژن ها موجب بروز سرطان، انواع عفونت ها، آسیب به سیستم ایمنی و عصبی شود.

عوارض عصبی این سم شامل اختلال در هوشیاری، ضعف، تحریک پذیری و تغییرات رفتاری است. اختلالات باروری همچون تغییر در رفتارهای جنسی، ناباروری و سقط، تحریک و قرمزی پوست و چشم ها از دیگر عوارض آکریلامید است.

این سم به دلیل آن که در درازمدت تاثیرات مخرب خود را بر سلامت مصرف کننده برجای می گذارد، کمتر مورد توجه بوده و متاسفانه آزمایشات عادی و مداومی در این زمینه روی مواد غذایی کربوهیدراتی از جمله نان ها انجام نمی شود بنابراین بهتر است در کشور ما نیز به دلیل آن که نان درصد زیادی از سهم غذایی روزانه افراد را به خود اختصاص می دهد به این موضوع بیشتر پرداخته شود.
 
▪ توصیه ها

سلامت خود را فدای طعم لذیذ نان های برشته نکنید و اگر قصد خرید نان های نازک برشته شده ای را دارید که حاوی زیره، کنجد، تخمه و ... هستند آنهایی را که رنگ روشن داشته و در اصطلاح برشته نشده هستند انتخاب کنید.

از تُست کردن نان اجتناب کنید و در صورت ضرورت نان را در درجه حرارت کم و به مدت کوتاه تُست کنید.

در ترکیب سوسیس جهت ایجاد بافت مطلوب از مواد پرکننده ای چون آرد و نشاسته استفاده می شود. این مواد هنگام سرخ شدن سوسیس در روغن منجر به پف کردن و قهوه ای شدن آن می شوند که این ویژگی، محصول را بسیار خوش طعم و خوش ظاهر می کند اما باید بدانید قهوه ای شدن بیش از حد که در نتیجه سوختن ترکیبات کربوهیدراتی سوسیس است می تواند منجر به افزایش میزان آکریلامید محصول شود.

برای پختن کیک و پیتزا در سینی فر از کاغذ مخصوص استفاده کنید.
از برشته شدن نان حاشیه پیتزا بشدت اجتناب ورزید و در صورت برشته شدن حاشیه آن را دور بیندازید.

برای تهیه ته دیگ از نان و سیب زمینی استفاده نکنید.
برای خرید نان سوخاری آنهایی را که رنگ روشن دارند انتخاب کنید و از مصرف بیسکویت و کلوچه هایی که سطح زیرین آنها سوخته است، بپرهیزید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, ] [ 6:0 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 1012
بازدید کل : 28478
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )