دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
از آنجايي که ديابت نوع دو بيشتر از يک بيماري ناشي از روش زندگي است لذا سه اصل اساسي براي ممانعت و مديريت کردن اين بيماري که مهمتر از دارو است شامل رژيم غذايي سالم، افزايش فعاليت فيزيکي و کاهش وزن در صورت دارا بودن اضافه وزن است.
 
تحقيقات بر روي اثرات مصرف دارچين بر روي بيماران مبتلا به ديابت نوع دو نشان داده که دارچين اثر فوق العاده اي در کاهش قند خون دارد.
 
 دکتر گيرت و رهليست، محقق پيشرو در زمينه ديابت و کلسترول در اروپا در کنگره بين المللي مکمل هاي رژيمي، دارويي و غذايي گفت: در حال حاضر ميزان آمار ابتلا به ديابت در دنيا بالاست و روز به روز به اين آمار افزوده مي شود بايد توجه داشت که اين ميان نه تنها سلامت قلب و عروق بلکه سيستم عصبي، بينايي و کليوي را به خطر مي اندازد و سيستم بهداشتي را تحت فشار قرار مي دهد و عواقب اقتصادي زيادي را بر دوش نظام سلامت مي گذارد.
 
وي افزود: از آنجايي که ديابت نوع دو بيشتر از يک بيماري ناشي از روش زندگي است لذا سه اصل اساسي براي ممانعت و مديريت کردن اين بيماري که مهمتر از دارو است شامل رژيم غذايي سالم، افزايش فعاليت فيزيکي و کاهش وزن در صورت دارا بودن اضافه وزن است.
 
وي عنوان کرد: يکي از اقدامات رژيمي که ممکن است در کنترل سطح قند خون موثر باشد استفاده از دارچين است، تحقيقات نشان داده که استفاده منظم از دارچين باعث کاهش قند خون ناشتا و کاهش H6A1c در ديابت نوع دوم مي شود. 
 
وي خاطرنشان کرد: بنابراين به افراد ديابتي توصيه مي شود که مصرف دارچين را به صورت روزانه فراموش نکنند.
 
 
ویتامین D از جمله ویتامین‌هایی است که دریافت آن از طریق منابع غذایی، نورآفتاب و مکمل‌های غذایی از دوران کودکی تا کهولت برای تداوم سلامت ضروری است.
 
 ویتامین D از جمله ویتامین‌هایی است که دریافت آن از طریق منابع غذایی، نورآفتاب و مکمل‌های غذایی از دوران کودکی تا کهولت برای تداوم سلامت ضروری است.

ویتامین دی و پیشگیری از بیماری ها


ویتامین D باعث استحکام استخوان ها می شود هم چنین این ویتامین در برابر دیابت ، سرطان ، آترواسکلروز ،بیماری های قلبی و افسردگی فرد را حفاظت می کند .محققان میگویند که ویتامین D از نور خورشید ، مواد غذایی و مکمل های غذایی بدست می آید .

ویتامین D باعث افزایش استقامت استخوان ها می شود

ویتامین D از زمان جنینی تا پیری نقش عمده ای در حفاظت از استخوان ها دارد . بخشی از کلسیم توسط مواد غذایی جذب می شود . در افراد سالمند روزانه خوردن یک عدد قرص کلسیم می تواند نقش بسزایی در افزایش استقامت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان داشته باشد .

کودکان هم به ویتامین D برای جلوگیری از نرمی استخوان نیاز دارند .

 ویتامین D و بیماری ام اس

بیماری ام اس به سلسله اعصاب صدمه می زند . مطالعات جدیدتر نشان می دهد که نقصی در ژنی وجود دارد که منجر به کاهش سطح ویتامین D می شود ، نقص این ژن در بعضی افراد باعث بروز ام اس می شود .

ویتامین D و دیابت


مطالعات نشان می دهد ارتباط معناداری بین سطح پایین ویتامین D و دیابت و سطح قند خون وجود دارد .اما بررسی ها این را که مصرف مکمل های ویتامین D باعث عدم ابتلا به دیابت می شود را نشان نداده است .

کاهش ویتامین D و افسردگی

ویتامین Dدر رشد و تکامل مغزی نقش عمده ای دارد . برخی از تحقیقات نشان می دهد که سطح بالایی از ویتامین D باعث کاهش علایم افسردگی می شود .

 چگونه با نور خورشید ویتامین D جذب بدن می شود؟

هنگامی که نور خورشید بر روی پوست شما می تابد ، باعث جذب ویتامین D می شود . نور خورشید منبع غنی از ویتامین D است اما به اندازه کافی نیاز را برطرف نمی کند .

چه غذاهایی حاوی ویتامین D می باشد ؟


بسیاری از غذاهایی که ما می خوریم به صورت طبیعی ویتامین D ندارند . ماهی آزاد ، سالمون و بسیاری از ماهی های دیگر سرشار از ویتامین D است . مقادیری ویتامین D در زرده تخم مرغ ، جگر گوسفند ، شیر و غلات یافت می شود .

روز خود را با ویتامین D شروع کنید

می توانید صبحانه خود را با ویتامین D شروع کنید. شیر، آب پرتغال سرشار از ویتامین D است که برای یک صبحانه توصیه می شود .

مکمل های ویتامین D

بسیاری از افراد تمایل دارند که مکمل های ویتامین D را مصرف کنند . مکمل های ویتامین D میزان ویتامین D را در خون بالا می برند.برای مصرف ویتامین D با پزشک خود مشورت کنید .

چگونه کمبود ویتامین D را تشخیص بدهیم؟

در بسیاری از افراد کمبود ویتامین D با خوردن غذا و مکمل های غذایی جبران نمی شود . برخی عوامل باعث کاهش سطح این ویتامین می شود . برای مثال در 50 سالگی و بالاتر ،پوست تیره ،بیماری های کبدی ، بیماری های گوارشی باعث کاهش ویتامین D می شود .
 
امروزه دیابت یکی از شایع ترین بیماری ها در جهان است که نیمی از جمعیت جهان به آن مبتلا هستند.
 
امروزه دیابت یکی از شایع ترین بیماری ها در جهان است که نیمی از جمعیت جهان به آن مبتلا هستند. به گزارش سایت «Readers Digest» در بیماری دیابت به علت ترشح ناکافی انسولین که یکی از مهم ترین هورمون های بدن به حساب می آید، میزان قند خون از حد طبیعی خارج می شود.
 
این بیماری با ایجاد مشکلات و اختلالاتی مانند بیماری قلبی عروقی، حمله قلبی، آسیب به اعصاب و قانقاریا می تواند زندگی فرد را به خطر اندازد. بنابراین برای داشتن زندگی بهتر و سالم تر، باید از بدن خود خوب مراقبت و برای پیش گیری از این بیماری مهلک میزان متعادل قند خون را حفظ کنیم.از زمان قدیم، گیاهان متفاوتی برای درمان این بیماری به کار می رفت که از نظر علمی نیز تاثیر آن ها ثابت شده است. در این مطلب به تعدادی از این گیاهان اشاره خواهیم کرد.
 
 
● آلوئه ورا؛ آلوئه ورا به عنوان گیاه شفابخش شناخته شده است. شیره خشک شده و ژل که از قسمت داخل برگ ها به دست می آید در کاهش میزان گلوکز خون بسیار موثر است.
 
 
● دارچین؛ این ادویه دسترسی سلول های چربی را به انسولین آسان تر می کند و تبدیل گلوکز به انرژی را چند برابر افزایش می دهد. علاوه بر آن دارچین مانع ایجاد رادیکال های آزادخطرناک می شود.
 
 
● پیاز؛ این گیاه تاثیر قابل ملاحظه ای در کاهش قند خون دارد. پیاز روی سوخت و ساز گلوکز در کبد تاثیر می گذارد و باعث افزایش ترشح انسولین می شود.
 
 
● سیر؛ این گیاه بهترین درمان برای کاهش مستقیم قند خون، بازسازی سلول های لوزالمعده و تحرک آن برای تولید انسولین به حساب می آید.
 
 
● برگ های انبه؛ برگ های انبه درمان موثری برای بیماری دیابت است. کافی است برگ های انبه را به مدت ۲۴ ساعت در آب خیس کنید. سپس برگ ها را بفشارید و آب به دست آمده را بخورید یا برگ های انبه را خشک و سپس آسیاب کنید و روزی ۲ بار با آب مصرف کنید. این ۲ روش عوارض دیابت را از بین می برد.
 
 
● قره قاط؛ این میوه اختلالات پرخطر دیابت مانند آسیب های چشمی و آب مروارید را کاهش می دهد.
 
 
● جینکو بیلوبا؛ عصاره این گیاه برای پیش گیری و درمان مراحل اولیه ناراحتی عصبی ناشی از دیابت موثر است.
 
 
● شنبلیله؛ شنبلیله یکی از پرمصرف ترین گیاهان برای کنترل بیماری دیابت به حساب می آید. شنبلیله مقاومت انسولین را در بدن کاهش می دهد و با افزایش تعداد گیرنده های انسولین در گلبول های قرمز، میزان قند خون را کنترل می کند. این گیاه با به کارگیری گلوکز در بافت های پیرامونی، میزان گلوکز خون را کاهش می دهد. کافی است دانه های شنبلیله را یک شب کامل در یک لیوان آب خیس کنید و روز بعد آب آن را بخورید و دانه ها را بجوید.
 
● اسفرزه؛ این گیاه خاصیت کاهش دهنده کلسترول و قند خون را داراست. فیبر بالای موجود در آن، یبوست را از بین می برد و با کاهش کلسترول، خطر بیماری قلبی را نیز کاهش می دهد.
 
 
● ریحان؛ این گیاه، روند ترشح انسولین را آسان تر می کند. به طور عمومی هر گیاهی که لوزالمعده و کبد را تقویت کند، در درمان دیابت مفید است. اما اگر دیابتی هستید و دارویی برای کنترل میزان خون مصرف می کنید، بهتر است با پزشک مشورت و به طور منظم میزان قند خون خود را کنترل کنید تا با افت ناگهانی قند خون مواجه نشوید.
 
کودکان و نوجوانانی که اضافه وزن دارند والدین آنها باید بسیار محتاط باشند و رژیم غذایي جداگانه را برای آنها در میان اعضای خانواده اختصاص دهند.
 
بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد رژیم های سفت و سخت برای دختران و پسران نوجوان بین فاصله سنی 10 تا 15 سال باعث کاهش رشد آنها می شود.
 
 کودکان و نوجوانانی که اضافه وزن دارند والدین آنها باید بسیار محتاط باشند و رژیم غذایي جداگانه را برای آنها در میان اعضای خانواده اختصاص دهند. 
  
گفتنی است نوجوانان با ورزش کردن های سنگین، افزایش فعالیت بدنی و افزایش تعداد میان وعده های خود اما کم کالری برای کاهش وزن تلاش کنند در غیر این صورت از میزان رشد آنها کاسته می شود و در بزرگسالی به دلیل پایین بودن سیستم دفاعی بدنشان سریعا در مقابل هرگونه بیماری بدنشان مقاومت را از دست می دهد و به بیماری دچار خواهد شد. 
  
نتایج مطالعات همچنین نشان می دهند نوجوانانی که از رژیم های لاغری غیر اصولی و شدید استفاده می کنند دچار پوکی استخوان می شوند و از گیرایی ذهنی و محیطی آنها بسیار کاسته می شود.
 
يک مسواک معمولی می تواند بیش از ده میلیون جرم و باکتری را درون خود جای دهد.
 
يک مسواک معمولی می تواند بیش از ده میلیون جرم و باکتری را درون خود جای دهد.

مسواك وسيله ساده و در عين حال مفيدي براي تميز و سالم نگه‌داشتن دندان‌ها محسوب مي‌شود كه در صورت بي‌توجهي به نكات لازم در حين خريد مسواك و نيز درست استفاده‌نكردن از آن سلامت دندان‌هاي شما را به خطر مي‌اندازد.

مسواک محیطی بسیار مستعد برای پرورش میکروارگانیسم ها یا موجودات ریز میکروسکوپی است. این باکتری ها تهدید خیلی بزرگی برای این مرواریدهای سفید نخواهند بود.

بهترين نوع مسواك، مسواكي است كه در دهانتان كاملا احساس راحتي كرده و دندان‌هايتان را بخوبي تميز كند. مخروطي يا مستطيلي‌بودن سر مسواك و موج‌دار، صاف يا قوس‌داربودن ريشه‌هاي مسواك كاملا به شما بستگي دارد. هر نوعي را كه انتخاب مي‌كنيد، بايد با آن احساس راحتي كنيد و به آساني به تمام نقاط دهان شما دسترسي داشته باشد.

به گفته متخصصان، تعویض مسواک یا تعویض سر مسواک (در صورتی که از مسواک برقی استفاده می کنید) به طور متوسط هر ۳ ماه یکبار صورت گیرد. البته این مدت زمان بیشتر از اینکه به خود مسواک بستگی داشته باشد به دارنده مسواک مربوط می شود. اگر شما دستان سنگینی داشته باشید برس مسواک ممکن است بسیار سریعتر از این زمان فرسوده شود.

چون مسواك محيط مناسبي براي رشد ميكروب‌ها، باكتري‌ها، ويروس‌ها و قارچ‌ها به شمار مي‌رود، دقت كنيد كه بعد از هر سرماخوردگي، گلودرد و عفونت، افتادن در محيط‌هاي آلوده يا استفاده توسط افراد ديگر، مسواك خود را تعويض كنيد.

نکته: مهم نيست از مسواك دستي و معمولي استفاده مي‌كنيد يا مسواك‌هاي برقي، چيزي كه حائز اهميت است تعويض بموقع آن است. زمان تعويض مسواك تنها موقعي است كه نيازي به تقويم و زمان‌بندي ندارد.
 
محققان دانشگاه علوم پزشکي مشهد در يک طرح تحقيقاتي به اثرات ضد توموري گياه بنفشه بر سلول هاي نوروبلاستوماي رده a2N پرداختند.
 
محققان دانشگاه علوم پزشکي مشهد در يک طرح تحقيقاتي به اثرات ضد توموري گياه بنفشه بر سلول هاي نوروبلاستوماي رده a2N پرداختند.
 
اين طرح تحقيقاتي به همت دکتر احمد قرباني و دکتر سيد محسن مرتضويان از اعضاء هیات علمي دانشکده داروسازي دانشگاه علوم پزشکي مشهد انجام و در کنگره بين المللي سرطان ارائه شده است.
 
 
 در اين مقاله آمده است نوروبلاستوما كه توموري با منشاء سيستم عصبي سمپاتيك است يكي از شايع ترين بدخيمي هاي اطفال محسوب مي شود، اگرچه در بيشتر نوزادان مبتلا، اين بيماري تحليل مي رود اما در تعدادي از بيماران كه سن بيشتري دارند معمولا علي رغم درمان شديد تومور به رشد خود ادامه مي دهد و لازم است تا داروهاي جديدي براي درمان اين دسته از بيماران ساخته شود.
 
هدف از انجام اين تحقيق بررسي اثر ضد توموري گياه بنفشه بر سلول هاي نوروبلاستوماي رده N2a اعلام شده است. در اين تحقيق با استفاده از الكل 70 درجه و با روش سوكسله از اندام هوايي بنفشه عصاره آبي – الكلي تهيه شد. همچنين، از اين عصاره سه فراكسيون آبي، اتيل استاتي و ان-بوتانولي استخراج شد. سلول هاي مذكور كشت داده شدند و به مدت 24 ساعت در مجاورت غلظت هاي مختلف (0، 100، 200، 400 و 800 ميكرو گرم در ميلي ليتر) عصاره و فراكسيون ها قرار گرفتند. سپس ميزان پروليفراسيون سلول ها با روش MTT ارزيابي شد.
 
نتايج اين تحقيق نشان داد كه گياه بنفشه اثر ضد توموري قوي در برابر سلول هاي نوروبلاستوماي رده N2a دارد. ماده يا مواد موثره مسئول اين اثر به احتمال زياد در فراكسيون اتيل استاتي اين گياه قرار دارند. با جدا سازي و خالص کردن اين مواد مي توان از آنها براي ساخت مواد ضد سرطان جديد كمك گرفت. نوروبلاستوم یک نوع تومور بدخیم (سرطانی) است که در بافت های عصبی توسعه می یابد و اغلب در نوزادان و کودکان رخ می دهد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:46 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 967
بازدید کل : 28433
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )