دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
اکستنشن مو باعث می‌شود، فولیکول‌ها تحت کشش قرار گرفته و به ریشه مو آسیب زده و موجب ریزش مو می‌شود.
 
یک متخصص پوست و مو گفت: اکستنشن باعث ریزش شدید موها می‌شود و میزان آسیب‌ دیدگی موها، بسته به تعداد دفعات اکستنشن کردن و جنس موها متفاوت است.
 
دکتر ریحانه مهرگان اظهار کرد: به افزایش طول و حجم مو با کمک گرفتن از موی طبیعی یا مصنوعی که به صورت خارجی به موها وصل می‌شوند اصطلاحا” اکستنشن مو می‌گویند و از آنجا که در سال‌های اخیر استفاده از انواع بافت مو در میان دختران جوان رایج شده است، باید دانست که سفت بستن موها از عوامل فیزیکی است که به فولیکول و رشد آنها آسیب می‌رساند.
 
وی گفت: اکستنشن مو باعث می‌شود، فولیکول‌ها تحت کشش قرار گرفته و به ریشه مو آسیب زده و موجب ریزش مو می‌شود.
 
این متخصص پوست و مو با بیان اینکه رشد موها پس از 6 سالگی به حالت طبیعی درمی آید، گفت: بستن موی دختر بچه‌ها به صورت دم خرگوشی باعث ایجاد آسیب در ریشه مو شده، عوارض آن پس از سن 20 تا 30 سالگی به صورت کاهش حجم موها نمایان می‌شود.
 
دکتر مهرگان خاطرنشان کرد: اکستنشن باعث ریزش شدید موها می‌شود و در نهایت ممکن است به طاسی منجر شود، یکی از علل مهم ریزش موها بستن زیاد آنهاست. این نوع ریزش را ترکشن آلوپسیا (ریزش موی کششی) می‌گویند که در آن، موهای بخش‌هایی از سر که بیشتر تحت فشار و کشیده شدن بوده‌اند می‌ریزد و بتدریج سر طاس می‌شود. این نوع ریزش موها در زن‌هایی که همیشه موهایشان را دم اسبی می‌کنند یا محکم می‌بافند بسیار شایع است.
 
 یکی از عوارض اکستنشن هم ریزش موی کششی است، چون در اکستنشن نیز موها به شدت کشیده می‌شود و به همین دلیل پس از مدتی شروع به ریزش می‌کند و گرچه شاید در دفعات اول و دوم موها چندان کم نشود، اما در دفعات بعدی کاهش آنها کاملا مشهود است.
 
دکتر مهرگان تصریح کرد: میزان آسیب‌دیدگی موها، بسته به تعداد دفعات اکستنشن کردن و جنس موها متفاوت است. اگر ریشه موها آسیب ببیند ممکن است طاسی همیشگی شود و موها دیگر در نقاطی که زیاد تحت کشیده‌ شدن بوده ‌است رشد نکند و استفاده از نرم‌ کننده و دارو به بهبود وضعشان کمکی نکند.
 
 استفاده از شامپوهای ویتامینه و ویتامینه کردن موها تنها جنبه تبلیغاتی دارد و مصرف این مواد به دلیل دارا بودن مواد نرم کننده تنها بر روی ساقه مو اثر می‌گذارد و هیچ تاثیری بر ریشه مو و تقویت فولیکول‌ها ندارد
 
 
منبع: روزنامه ابتکار
اين دانه گياهی را جايگزين خمير دندانتان كنيد
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
مرجع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
دانشمندان با مطالعه بر روي دانه ها و سبزيجات گياهي و خواص آنها پي برده اند كه يكي از پرخاصيت ترين اين دانه ها ارزن است كه به عنوان يك خوشبو كننده دهان مي تواند مورد استفاده قرار گيرد.
اين دانه گياهی را جايگزين خمير دندانتان كنيد
به گزارش افکارنیوز، دانه گياه ارزن به رنگ هاي مختلفي مانند سفيد، زرد كم رنگ، قهوه اي و خاكستري ديده مي شود و طعم شيرين ملايمي دارد.

گفتني است ارزن حاوي مقادير بالايي از فيبرها گروه ويتامين هاي B و آهن، منيزيم، فسفر، منگنز پتاسيم، كلسيم و آمينو اسيدهاي ضروري براي بدن است.

بررسي ها نشان مي دهند ارزن به عنوان يك جايگزين براي بيماران مبتلا به حساسيت به گلوتن بكار مي رود و بيماران به جاي نان گندم از نان ارزن براي تقويت بدن و رساندن مواد مغذي آن استفاده كنند.

افرادي كه تنها از پرتئين هاي گياهي استفاده مي كنند و به اصطلاح گياهخوار هستند معمولا از ارزن به عنوان يك منبع غني براي تغذيه استفاده مي كنند.

از لحاظ طب سنتي نيز ارزن براي مبتلايان به بيماري هاي قلبي به ويژه بيماري عروق كرونر مفيد است و باعث كاهش ريسك ابتلا به ديابت و همينطور كاهش فشار خون و بروز انواع سرطان ها مي شود.

از جمله ديگر خواص دانه گياهي ارزن جلوگيري و پيشگيري از بروز سرطان سينه آسم سنگ كسيسه صفرا در افرادي است كه اين ماده را در رژيم غذايي هفتگي خود قرار مي دهند.

مصرف ارزن در وران بارداري توصيه نمي شود زيرا ممكن است باعث تاثيرات مخرب بر جنين شود.
82479 تاريخ ارسال : 23شهريور1392 - 16:17 نسخه قابل چاپ
سریع ترین راه ها به سوی زیبایی


سلامت نیوز : همه انسان‌ها در طول زندگی خود شادابی پوست‌شان را به تدریج از دست می‌دهند اما بعضی‌ها موفق می‌شوند این روند را کند کنند. شاید شما هم دیده باشید خانم‌های میانسالی را که پوست شان حتی از دخترهای 20 ساله هم شاداب‌تر و شفاف‌تر است! راز جوان ماندن پوست این افراد چیست؟!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت برترین ها ؛ انتخاب بهترین راه برای جوانسازی پوست بستگی به سن، نوع پوست، میزان چین و چروک‌ها، لک‌ها، آسیب‌ها، افتادگی پوست، گودی یا پف زیر چشم و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت شما دارد.

پیلینگ، لایه‌برداری و میکرودرم

جوانسازی با استفاده از اسید و کریستال!

این روش معمولا با محصولات اسیدی انجام می‌شود که می‌توانند اسیدهای میوه با غلظت‌های پایین یا بالا باشند و حتما باید از سوی متخصص استفاده شوند. البته ماسک‌های میوه‌ای که گاهی در این زمینه توصیه می‌شوند ویژگی پیلینگ کردن ندارند و فقط پوست را مرطوب و لطیف می کنند. کرم‌های لایه‌بردار نیز حتما باید با مشورت پزشک استفاده شوند. این کرم‌ها واقعا تاثیرگذارند اما لایه‌برداری آنها قطعا به اندازه تاثیرکاری که متخصص با اسیدهای ویژه انجام می‌دهد نیست.

بنابراین برای پاکسازی و صاف کردن پوست می‌توان به ترتیب سراغ کرم‌های لایه‌بردار، میکرودرم و بعد پیلینگ رفت. میکرودرم یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای صاف کردن پوست است به خصوص اگر به دفعات و در فواصل یك یا دو ماهه انجام شود. در این روش کل پوست در تماس با یک ماده معدنی بی‌ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم است، قرار می‌گیرد. این پودر با داشتن کریستال‌های ریز باعث می‌شود پوست ساییده شده و بافت‌های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال شود.

بوتاکس، ژل و چربی

بوتاکس برای نیمه فوقانی و ژل و چربی برای نیمه پایینی صورت

هر چروکی که در قسمتی از صورت ایجاد می‌شود مکانیزم ویژه خودش را دارد. برای مثال در نیمه فوقانی صورت چروک‌ها بیشتر براثر اسپاسم و انقباض عضلات ایجاد می‌شوند و بهترین راه برای رفع آنها تزریق بوتاکس است. البته بوتاکس تاثیر موقت دارد و معمولا پس از ۴ تا ۶ ماه باید تکرار شود. با تزریق بوتاکس، عضلات آن ناحیه به صورت موقت فلج و بعد از مدتی رفته‌رفته این اثر کمرنگ می‌شود. برای چروک‌های نیمه پایینی صورت نیز بهتر است از تزریق ژل‌های پرکننده یا چربی استفاده شود.

در روند پیری، حجم صورت از دست می‌رود، لب‌ها و گونه‌ها برجستگی خود را از دست می‌دهند و صورت به سمت جاذبه زمین کشیده می‌شود که با تزریق ژل یا چربی می‌توان این حجم از دست رفته را بازگرداند. حتی از فیلرها برای پر‌کردن خطوط خیلی عمیق اخم در پیشانی نیز استفاده می‌شود زیرا در افرادی که خطوط اخم‌ آنها بسیار گود است، تزریق بوتاکس جواب نمی‌دهد و باید از ژل‌های پرکننده استفاده کرد. پر کردن گودی زیر چشم‌‌ها با ژل یا چربی نیز یکی دیگر از کاربردهای این روش جوان‌سازی است.

لیزرهای فراکشنال

هم لایه برداری، هم کولاژن‌سازی

از روش‌های قدیمی پزشکی در امر جوان‌سازی پوست است که در ۲ نوع عمقی و سطحی توسط پزشک انجام می‌شود. در حال حاضر روش‌های جدیدی مانند استفاده از لیزرها هم به کمک آمده‌اند به‌خصوص لیزرهای فراکشنال که برای لایه‌برداری سطحی پوست استفاده می‌شوند. این لیزرها به شکل یکدست سطح پوست را لایه‌برداری نمی‌کنند بلکه مانند ستون‌هایی وارد پوست می‌شوند که در نتیجه نقطه‌های کناری ورود لیزر به پوست کاملا سالم می‌مانند. این باعث می‌شود تا ترمیم پوست از نقاط سالم خیلی سریع‌ اتفاق بیفتد. لیزرهای لایه‌برداری که در قدیم وجود داشت، عوارض آن باعث می‌شد جای لیزر برای یك تا دو ماه قرمز بماند.

گاهی عوارضی چون لکه را هم به دنبال داشت؛ اما سیستم‌های فراکشنال جدید بروز این مشکلات را به حداقل رسانده‌ است. معمولا فواصل درمان جوان‌سازی با لیزر هر ۴‌تا ۶ هفته یک بار است و باید چند جلسه تکرار شود. البته در کنار آن، یکسری درمان‌های نگهدارنده هم وجود دارد که باید هر چند ماه یک‌بار آنها را انجام دهید تا نتیجه کار بهتر بشود. لیزرهای فراکشنال نه تنها لایه‌برداری دقیق و خوبی از سطح پوست انجام می‌دهند؛ بلکه در روند ترمیمی‌شان باعث کولاژن‌سازی و سفت شدن پوست نیز می‌شوند.

بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): سلامت:سریع ترین راه ها به سوی زیبایی::.
 
یه > موادغذائی

این ۱۷ ماده‌ی غذایی را با خیال راحت بخورید

تغذیه > موادغذائی- همشهری آنلاین:
دنیای مواد غذایی پر از خوردنی‌هایی است که کالری زیادی به بدن تحمیل نمی‌کنند اما در عوض ویتامین و مواد مغذی زیادی دارند. برای همین هم می‌توانید با خیال راحت و اشتهای تمام از این نعمت‌های الهی بهره‌مند شوید.

این مواد غذایی اغلب سرشار از فیبرهای غذایی هستند. این فیبرها عبور مواد غذایی را از دستگاه گوارش سرعت می‌دهند، احساس سیری زودهنگام و طولانی مدتی ایجاد می‌کنند. میزان پروتئین این مواد غذایی نیز همین خاصیت را دارد. با ما همراه باشید تا با چند تا از این مواد غذایی که می‌توانید با اشتها و خیال راحت میل کنید آشنا شوید.

گوجه‌فرنگی

گوجه‌فرنگی سرشار از آب و مواد مغذی متعددی مانند پتاسیم است که فشارخون را کاهش می‌دهد.

کم کالری و مغذی بودن این ماده‌ی غذایی دلیلی است که با خیال راحت و اشتهای تمام از این ماده‌ی غذایی نهایت استفاده را ببرید. انتخاب گوجه‌فرنگی‌های گیلاسی به عنوان میان‌وعده یکی از انتخاب‌های مناسب محسوب می‌شود.

بروکلی

بروکلی یک منبع آنتی‌اکسیدان است. بروکلی بهترین جزو یک سالاد سبزیجات است. بروکلی بخارپز شده و یا تفت‌داده در کمی روغن یکی از بهترین خوراکی‌ها برای مقابله با گرسنگی است. باید بدانید که شاخص گلیسمی این ماده‌ی غذایی پایین است و می‌توانید با خیال راحت از خواص آن بهره‌مند شوید.

کرفس

کرفس سرشار از آب و فیبر است و یکی از خوراکی‌های رژیمی معروف است. البته بعضی‌ها از این سبزی خوششان نمی‌آید و به زور و اجبار آن را می‌خورند. اما توصیه می‌شود که با میل و رغبت به سراغ آن بروید. کرفس یک ماده‌ی غذایی ترد و خنک کننده است و ترکیب آن با ماست یونانی بسیار خوشمزه و رژیمی است.

لوبیا سبز

طعم لوبیا سبز کمی شیرین است اما با این حال شاخص گلیسمی آن کم است.

میزان بالای فیبر لوبیا سبز باعث شده این ماده‌ی غذایی کمک زیادی به لاغری و خوش‌اندامی بکند.

فلفل دلمه‌ای

فلفل دلمه‌ای قرمز، سبز، زرد یا نارنجی! فرقی نمی‌کند فلفل دلمه‌ای‌تان چه رنگی باشد. مهم این است که این ماده‌ی غذایی سرشار از آب و فیبر است. یعنی دو عنصر کلیدی برای سیری زودهنگام و طولانی مدت. می‌توانید فلفل دلمه‌ای‌ را در کنار هوموس (همان پوره‌ی نخود) میل کنید در این صورت تا رسیدن وعده‌ی غذایی بعدی کاملا سیر هستید و نیازی به ریزه‌خواری ندارید.

خیار

خیار از 95 درصد آب تشکیل شده است و یکی از قهرمانان تامین کننده‌ی آب بدن است. اگر چه این میوه‌ی کم کالری سرشار از مواد مغذی زیادی نیست اما با این حال ویتامین‌های زیادی دارد و برای سالاد بسیار مناسب است. ترکیب آن با اجزای دیگر سالاد هم باعث خوش‌طعمی آن می‌شود و هم اینکه ویتامین‌های زیادی به بدنتان می‌رسد.

کدو مسمایی

کدو هم به اندازه‌ی خیار سرشار از آب است. مصرف کدوی خام یا آب پز و یا نیمه پخته‌شده برای تامین آب بدن مناسب است.

می‌توانید با این سبزی انواع غذاها و خوراک‌ها را تهیه کرده و میل کنید. می‌توانید کدو را رنده و به ماست اضافه کنید و به عنوان میان‌وعده نوش جان کنید.

آرد کامل

چند سال پیش مادربزرگ‌ها پای سنگ آسیاب دستی می‌نشستند و گندم را داخل آن آرد می‌کردند. این آردی که از بین دو سنگ بیرون می‌ریخت حاوی همه‌ی اجزا‌ی گندم مانند سبوس، نشاسته و جوانه بود. اگر نان یا پاستاها از این آرد تهیه شده باشند حاوی بیش‌ترین خواص خواهند بود. این آرد حاوی بیش‌ترین عناصر مغذی و فیبرهای غذایی است که بیش از هر چیزی با اشتهای زیاد و گرسنگی مقابله می‌کند. البته حواستان باشد اگر قصد لاغری دارید نباید نان‌ها یا پاستاهای تهیه شده از آرد کامل را با مربا، سس‌های چرب و کلا مواد غذایی پرکالری میل کنید.

حبوبات

حبوبات منبع فوق‌العاده‌ی فیبرها و پروتئین‌های گیاهی هستند که می‌توانند جای گوشت را پر کنند. توصیه می‌کنیم سوپ، آش و سالادهایتان را با این مواد غذایی تهیه و نوش جان کنید.

توفو

توفو همان پنیری است که از دانه‌ی سویا تهیه می‌شود. این ماده‌ی غذایی حاوی پروتئین است. از توفوهای سفت می‌توان برای تهیه‌ی سس اسپاگتی و از توفوهای نرم برای تهیه‌ی اسموتی استفاده کرد. میزان بالای پروتئین توفو باعث مقابله با گرسنگی شده و سیری طولانی مدتی ایجاد می‌کند.

ماهی

ماهی‌ها یک انتخاب مناسب برای تامین پروتئین بدن هستند. ماهی‌های چرب مانند ماهی آزاد، ساردین و قزل‌آلا جزو ماهی‌های مفیدی هستند که سلامت قلب را بالا می‌برند. توصیه‌ی متخصصان این است که هر هفته دو مرتبه ماهی میل کنید.

گوشت پرندگان

گوشت مرغ و گوشت بوقلمون جزو بهترین گوشت‌هایی هستند که پروتئین بدنتان را تامین می‌کنند بدون اینکه چربی زیادی به برنامه‌ی غذایی‌تان اضافه کنند. گوشت سفید، کم‌چرب‌تر از گوشت قرمز است به خصوص اگر پوست آن را جدا کنید.

زردآلو

زردآلو طعم شیرینی دارد و آبدار است. با این حال این میوه شاخص گلیسمی پایینی دارد و برای همین هم می‌توانید بدون ترس از چاقی با خیال راحت از خواص آن بهره‌مند شوید.

مرکبات

پرتقال، گریپ‌فروت و نارنگی و غیره جزو مرکبات و مفید هستند. بهتر است این میوه‌ها را تازه به تازه میل کنید تا اینکه آب آن‌ها را بگیرید. مرکبات نیز مانند زردآلو سرشار از فیبر بوده و در بین میوه‌هایی با شاخص گلیسمی پایین جا دارند.

ماست یونانی

ماست یونانی دو برابر بیشتر از ماست‌های معمولی پروتئین دارد. این ماست به عنوان میان‌وعده فوق‌العاده است و می‌توانید آن را جایگزین سس مایونز یا خامه کنید.

پنیر کم چرب

پنیر معمولاً چرب است و برای همین هم انگشت اتهام به سوی او نشانه رفته است که باعث چاقی می‌شود. اما با این حال پنیرهای کم چرب نیز وجود دارد که کمتر از 20 درصد چربی دارند. این نوع پنیرها منبع پروتئین بوده و چربی کمی دارند برای همین هم برای سلامتی و حفظ تناسب اندام فوق‌العاده‌اند.

شیر و نوشیدنی سویا

اگر علاقه‌ای به شیر ندارید و دنبال یک جایگزین می‌گردید شیر یا نوشیدنی سویا یک انتخاب فوق‌العاده است. شیر سویا یکی از آن نوشیدنی‌های گیاهی مفید است که به اندازه‌ی شیر معمولی پروتئین دارد. حتی شیر برنج یا شیر بادام نیز به اندازه‌ی شیر سویا پروتئین ندارند. برای همین هم می‌توانید با خیال راحت از این شیر گیاهی برای تامین پروتئین بدنتان استفاده کنید.

 
زمانيکه با عجله مسواک مي زنيد نمي توانيد جرم هاي دندان را از بين ببريد.
 
احتمالا شما نيز روزانه دو الي سه بار دندان هايتان را مسواک مي زنيد و شايد تصور مي کنيد در اين کار خبره شده ايد. اما بايد بدانيد بدون اينکه متوجه بشويد خطاهايي مرتکب مي شويد. در اين مطلب با 5 خطايي که اغلب ما حين مسواک زدن مرتکب مي شويم آشنا خواهيد شد.
 
1.عجله مي کنيدبه عقيده ي کارشناسان يکي از خطاهاي شايع مسواک زدن زماني کوتاهي است که براي اين کار اختصاص داده مي شود. براي اينکه به خوبي دندان هايتان را مسواک بزنيد بايد حدود دو دقيقه وقت براي اين کار صرف کنيد.
 
 زمانيکه با عجله مسواک مي زنيد نمي توانيد جرم هاي دندان را از بين ببريد. نتايج يک پژوهش انگليسي نشان مي دهد دو سوم افرادي که از بيماري مربوط به لثه رنج مي برند افرادي هستند که با وجود توصيه هاي دندان پزشک شان باز از اختصاص دادن دو دقيقه به مسواک زدن کوتاهي کرده اند. زمانيکه مسواک را به دست مي گيريد به ساعت خود نگاه کنيد و دو دقيقه از وقت با ارزش تان را به اين کار مهم اختصاص دهيد.
 
 
2. دقت نمي کنيدخطاي ديگري که زياد مرتکب مي شويد اين است که حين مسواک زدن برخي از مناطق دهان را فراموش مي کنيد. بايد با دقت يکسان جلو، عقب و روي دندان ها و همچنين لثه ها، زبان و کام را تميز کرد. اغلب بخش هايي از دهان که مسواک به راحتي به آنجا نمي رسد مثل دندان هاي عقب رها مي شوند. بايد توجه داشته باشيد که با حوصله و دقت مسواک بزنيد. برخي افراد در مسواک زدن تمام دندان ها تنبلي به خرج مي دهند.
 
 3. مسواک را بيش از حد روي دندان ها فشار مي دهيدآيا از آن دسته افرادي هستيد که تصور مي کنند هر چه بيشتر مسواک را فشار دهند دندان ها بهتر تميز مي شوند؟ بايد بگوييم متاسفانه اشتباه مي کنيد. به کار بردن انرژي زياد در حين مسواک زدن از آن دسته خطاهاي رايجي است که تمام مراجعين به دندان پزشکان مرتکب مي شوند. فشار دادن مسواک روي دندان ها باعث مي شود بافت لثه ها از دندان ها فاصله بگيرد و از بين برود.
 
حتي امکان دارد به حساسيت دنداني يا افتادگي دندان دچار شويد. خلاصه اينکه با دندان هايتان مهربان باشيد. دندان پزشکان توصيه مي کنند از مسواک هاي نرم استفاده کنيد. زيرا اينگونه مسواک ها به دندان آسيب نمي رسانند و راحت تر روي دندان ها مي لغزند.
 
 4.حرکاتتان اشتباه استاگر مسواک زدن از رشته هاي المپيک بود به نظرتان چه امتيازي از هيات داوران دريافت مي کرديد؟ اگر مسواک را به صورت افقي از عقب به جلو و بر عکس روي دندان هايتان مي کشيد امتياز بالايي نسيب تان نمي شد. مسواک را با حرکات دوراني کوتاه و ملايم روي دندان هايتان حرکت دهيد. نزديک لثه ها يک زاويه ي 45 درجه به مسواک بدهيد و از بالا به پايين مسواک بزنيد.
 
 5. در استفاده از خمير دندان زياده روي مي کنيد زياده روي در خمير دندان في نفسه آسيبي به دندان ها نمي زند اما امکان دارد به خاطر اينکه دوست نداريد دهانتان پر از کف باشد زمان مسواک زدن را کوتاه کنيد. براي کودکان لايه ي نازکي از خمير دندان کافيست و براي بزرگسالان اندازه ي يک نخود يا تيله بس است و بهتر است زياده روي نکنيد.
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:57 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 961
بازدید کل : 28427
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )